Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

bonneke is jarig

3

Advertise here!!

Citeren09.04.20080 likes
proficiat nog met je verjaardag dat er nog heel veel jaren mogen bijkomen. een goede gezondheid en veel geluk wensen wij jou.

Katja en Anniek
Citeren09.04.20080 likes
Lieve bonnekeeee

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Je hebt het vast heel leuk nu en hopelijk blijft dat de hele dag nog zo

Liefs en een knuffel
Citeren09.04.20080 likes
hey bon,

nog gefeliciteerd met je verjaardag en ben je flink verwend?

kus anais
Citeren09.04.20080 likes
Ooh sorry was het gister! niet gezien
Hoop dat je het leuk hebt gehad
Citeren09.04.20080 likes
thanks allemaal voor jullie lieve reacties,maar ik ben zo enorm verwend,ik had gisteren al enorm veel gekregen,zoals geld,bloemen,kaarsen,parfum,en vandaag hield ik het voor de familie omdat de meesten op dinsdag werken en weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel bloemen gekregen,had niet eens genoeg vazen,en geld,een prachtige loodzware zwarte schaal waar je olie in kan een aparte kaars dus echt heel mooi,tekeningen van mijn neefjes en nichtjes,kortom enorm verwend echt heel erg.
Ik heb ook erg genoten van alle visite,vanmorgen kwamen de eerste om 9.30 en is doorgegaan tot vanaaf 19.00,mijn zus is ook geweest,is wel ruim 3 uur heen en 3 uur terug,dus gewoon super.

Boompje ik wil jou nog in het bijzonder bedanken voor je reactie,ik weet wat je bezig houdt en ik vind het super dat je nu eerst voor jezelf kiest en de dingen op een rijtje gaat zetten en ik wil je daar heel veel sterkte mee wensen,en ik hoop je hier nog een keer te spreken,dikke kusssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Bonn

Advertise here!!

Citeren10.04.20080 likes
hey hoi bonneke

alsnog van harte met je verjaardag

veel liefs en kusssssss

ron en peetje
Citeren10.04.20080 likes
lieve petra en ron,

Dankjewel voor je felicitaties,en ik hoop dat het goed met jullie gaat,want ik mis jullie wel hoor,dikke kussss en knuffff en liefs Bonn
3

Adverteer hier