|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey bonneke  vanharte gefeliciteerd en nog velen jaren
in gezondheid en geluk maak er een leukdag van   kusss knufff bear en de kids
|
Lieve Bonnekeeeeeeee,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Wens je een hele fijn dag toe met iedereen die je lief is
Dikke kusssssssssssssssss wilma |
gefeliciteerd bonn met je verjaardag , wens je een fijne dag en ehm niet teveel kletsmajoors eten
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyy bonn kusss van harte en een hele fijne dag toegewenst
shirley xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi,
Gefeliciteerd met je verjaardag
Liefs Ajaxfan |
|
bonnnn wippert van me kusssss met je verjaardag en dat er nog maar vele jaren bij mogen komen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heei gefeliciteerd bonneke met je verjaardag,
maak er een mooie dag van,
kus kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn verjaardag zit er alweer bijna op,morgen nog veel bezoek ivm werk en zo allemaal maar ben vandaag al enorm verwend met bloemen,kaarsen,lieve kaarten,liefde en geld en ook de lieve felicitaties hebben me goed gedaan nogmaals dankjewel kusss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi bonneke nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag mooie leeftijd heb je nu ik ben net zo oud als jij denk ik.
ik mis jullie heel erg heb me eigen voorgenomen gewoon even niet meer te chatte maar lees soms wel even de forums van kletsen.
doe iedereen de groeten ik kom over een tijdje misschien weer even na kletsen .ik moet gewoon even de dingetjes op een rijtje zetten de groeten boompje |
|