Citeren03.09.20120 likes
Heey Bonn, ik hoorde dat jij en beertje gaan glijden vanaaf, mag ik ook mee doen, please?

Advertise here!! |
Citeren03.09.20120 likes Heey Bonn, ik hoorde dat jij en beertje gaan glijden vanaaf, mag ik ook mee doen, please? ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes black, maar ik kan wel reddingszwemmen hoor, dus zeur niet zo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() freak, dat moet je met bella en koffie overleggen, want eigenlijk is er geen plek meer voor je ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes Freakske jij mag mijn plaats wel innemen hoor als jij zo graag wil glijden ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes pssssst ,dames ,mot je eens kyken my zwembroekie doet een beetje raar ![]() |
Citeren03.09.20120 likes goh je meent het koffie, hoe zou dat toch komen............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar ik zorgen dat je zwembroekkie niet meer raar doet, ik neem een aanloop...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.09.20120 likes Nee, ga jij maar lekker glijden met Bonn, en koffie, Beertje. ![]() ![]() ![]() Heey koffie, wordt je zwembroek weer te klein? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes Ik glij niet ![]() Ik zat netjes aan de kant, me lief te gedragen ![]() Tot schuif voorbij kwam gelopen en ik hem in het water heb geduwd ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes Ik zie beertje aan de kant zitten, ik duif ff gauw onder water, neem een hap water, en doe een walvis na,,,,,, oeps, spuit ik beertje helemaal nat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.09.20120 likes straks word ze een ijsbeertje .... ach zolang der ook ijsschotsen bij komen |
Citeren04.09.20120 likes ![]() dit is geen gezicht mot je eens kyken wat een bult |