Citeren02.09.20120 likes
Wie zit boven op wie??

Advertise here!! |
Citeren02.09.20120 likes Wie zit boven op wie?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes koffie boven op mij en bella als we gaan glijden freak ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes ik ben overal voor in hoor dames ![]() ![]() lekker klef van de gliebaan |
Citeren03.09.20120 likes mooi, vanavond ga jij bovenop mij en bella zitten, en dan glijden we gezellig met zijn drietjes naar beneden, mits je je handjes thuis kan houden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes oei bonn,dat zyn wel veel voorwaarden
mmmm,kan niks beloven hoor als vrygezel ben ik vaak stout dat hoort er een beetje by ,he ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.09.20120 likes dat is waar, maar het hangt er wel vanaf waar je je handjes houdt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes Plantje had het al door verteld aan freak.
Hups weg glij avontuur ![]() ![]() ![]() Black ![]() ![]() Dat doen jullie steeds ![]() Gooi even badeendje voor plantje op de glijbaan ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes ik hang vas het bordje gesloten op de glijbaan
dan ziet freak het echt niet ... |
Citeren03.09.20120 likes bella dan wijken we gewoon uit naar ons prive zwembad ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() terwijl black bordje aan het ophangen is, spring ik hard in het water en plonssssssssssssssssssssssss black is zeiknat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.09.20120 likes bonn ik kan niet zwemmen pas is wat beter op ...
voor straf geen worstebroodje voor je na het zwemmen |