Citeren28.10.20070 likes
hey moppie van harte gefeliciteerd met je 42 ste verjaardag
hoop er nog velen met je te mogen delen
dikke kusssssssss moppie ik hou van jouw
hoop er nog velen met je te mogen delen
dikke kusssssssss moppie ik hou van jouw
Advertise here!! |
Citeren28.10.20070 likes hey moppie van harte gefeliciteerd met je 42 ste verjaardag
hoop er nog velen met je te mogen delen dikke kusssssssss moppie ik hou van jouw |
Citeren28.10.20070 likes heej boer,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er maar een leuke dag van met vrienden en familie ![]() vrouwtje ook gefeliciteerd he Ik wens jullie een leuke dag morgen Dikke kussss en knuffffff wilma |
Citeren28.10.20070 likes hey boerrrrrrrrrrrrrr gefeliiiiiiiiiiii
wens een goede dag toe peet jij ook meid handddddddddd en kussssssssssssss bucketlake |
Citeren28.10.20070 likes ![]() boer van harte met je verjaardag proost op je verjaardag |
Citeren28.10.20070 likes Boerke,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Neem een paar lekker neuten en laat je ook lekker verwennen vandaag. Maak er wat moois van. Bertoesja |
Advertise here!! |
Citeren28.10.20070 likes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey knappert
van hartegefeliciteerd met je verjaardag ![]() Rick Rick |
Citeren28.10.20070 likes Heej Boer,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fantastische dag van met iedereen die je lief is. Vrouwtje ook gefeliciteerd met de verjaardag van Boer. groetjes & xxxxxxxsjes nice & tess |
Citeren28.10.20070 likes hey boertje
proficiat,dikke kussssssssssssssssss |
Citeren28.10.20070 likes boer hartelijk gefeliciteerd met je 42ste ![]() ik wens je een hele gezellige dag |
Citeren28.10.20070 likes Ron van harte op deze zondag met je verjaardag en dat je fijne dag mag hebben ook Petra van harte
Visser |