Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

blijven vechten

Advertise here!!

Citeren25.05.20060 likes
Vechten tegen leugens.

Vechten tegen onrecht.

Vechten tegen bedrog en laster.

Vechten tegen de onmacht die je krijgt.

Vechten tegen rechters en mensen die enkel maar geloven in de opvoeding van kinderen door de moeders,ben ik dan als vader niet goed?

Vechten tegen de muur die voor je staat .

Vechten tegen die ene vrouw die me men pruts wil ontnemen om ze op te brengen in een leven vol ************************** liefde.

Vechten,kben het moe maar kga door,door om die pruts , zuiver van hart , het recht te geven zuiver te blijven en mooi en eerlijk.

Vechten,ja ik vecht,maar hoop dat het geschenk er mag zijn,het geschenk dat ik ooit kreeg en nu mss terug kwijt ben.

Vechten,maar toch,wat als ik faal?

Vechten,vecht,gevochten,eender hoe de uitslag is,het is en was de moeite,voor dat kleine zuivere hart.

Rakkertje,xxxxxx
Citeren25.05.20060 likes
Hoi lieve Rakker,
weet heel goed wat je hiermee bedoelt.
Ik vecht met je mee, als het nodig is.
tot snel maar weer.
kus cats
Citeren25.05.20060 likes
Heel veel succes en sterkte Rakker!!!!!!!!!!!

xxx Suus XXX
Citeren25.05.20060 likes
rakker kusssssssss door gaan hoor

het is voor het beste doel dat je je kan bedenken

liefs mram
Citeren25.05.20060 likes
dank jullie mensen, voor de steun,doet me echt goed,thx

Rakkertje,xxxxxxxxxxx

Advertise here!!

Citeren25.05.20060 likes
Lieve Rakker,

je gevecht is hard en lang ..maar je weet het he ..je weet me wel te vinden als het moet he ??

dikke kussss mama xxxxx
Citeren26.05.20060 likes
geef de moed niet op rakker , ik weet dat het soms zwaar is , en maak jezelf niks wijs , het blijft nog een tijdje zwaar , maar vergeet nooit dat er ooit een eind aan komt , en dat er je dan de beloning wacht die je verdiend .
Wanneer het je toch even te machtig word , kijk dan in de ogen van je kleine meid , put daar je kracht uit en ga door .
We duimen allemaal met je mee rakker .

Groetjes en veel sterkte ,

Elvis

Adverteer hier