Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

binnenkort nog plannen?

1

Advertise here!!

Citeren18.09.20060 likes
hoikes allemaal, ik wilde eventjes weten of jullie binnenkort nog spannende, leuke of misschien minder leuke dingetjes gaan doen, zomaar even een vraagje hoor!...

-Ik ga op 30 september naar maasstricht, voor een onofficieel chatuitje, samen met o.a. Nanc en Mariska
-Komende maand, oktober ga ik een dagje naar Mram toe, wordt beregezellie, Mram ...
-op 4 november ga ik naar het Grote VDL feest, wederom in Veldhoven, heb ik reuze veel zin in, maar wie wordt mijn introducee??? hahahahaaaa (ik weet het zelf ook nog niet)!!!!!
-op 11 november ga ik naar de Nederlandse band Intwine, hier in De Pul in Uden...gave muziek
-18 November natuurlijk het officiele chatuitje in Valkenswaard!!!
-En op 6 januari 2007 ga ik naar een van mijn favo bands: The gathering, wederom hier in Uden (de Pul)

Gegroet, jonckheere Jaco xxx
Citeren19.09.20060 likes
- ik ga vandaag beginnen met een typcursus ( kan ik misschien een keer foutloostypen)
- 12 okt ben ik jarig
- en jaco komt heir heen.
en voor de rest is iedere dag een feestje ( alleen is de taart soms zuur )
Citeren19.09.20060 likes
jaaaaaaaaaaaaaa ikke wel , ik ga met mijn man en nog een stel, volgend weekend op de motor naar duitsland.
en oja 13 oktober een feesie van een collega die 25 jaar bij het bedrijf werkt.
Citeren19.09.20060 likes
Jawel 29 september een trouwdag van een vriend van ons.
weten jullie nog van die bonbonnen maken ahhahahah
En verder hopen dat mn moeder zo snel mogelijk word geopereerd
En verder ja gezond te blijven lichaam en geest
Citeren19.09.20060 likes
hmmmm ga dit weekend de bloempies buiten zetten met .........en luca,doornroosje en snuffel ga mijn best doen om te komen op het chatuitje in november, wil jullie graag eens in het echhie zien als jullie dan net zo gek zijn als op msn xxx peetje

Advertise here!!

Citeren22.09.20060 likes
toekomst plannen...
ja idd wel...
ik ga in de toekomst een eigen forum opstarten ivm pc veiligheid en dergelijke meer...
meer met mn zoontje bezig zijn...
tijd maken voor mezelf...
Citeren22.09.20060 likes
wat is t leven zonder toekomstplannen....... :down

leven, dromen, realiseren is de sleutel vt bestaan
Citeren22.09.20060 likes
Klopt Espasa...mijn dromen waar maken!!!!!!

En die komen dichter en dichterbij, weet je?...

Cootje xxx
Citeren22.09.20060 likes
dromen zijn bedrog ....dat weet je toch wel jaco?
Citeren26.09.20060 likes
haha binnenkort ik ga nu wat doen verf uitspoelen hier anders worden mijn haren te rood xxx peetje

1

Adverteer hier