laatste update v mijn dochter ongeval ,bestuurder is gepakt ,zat goed fout! mag nu gaan dokken ,want ze kan alles claimen bij hem ,ze is WA verzekerd en slachtoffer hulp helpt haar (boos) voor alle leed wat hij haar heeft aan gedaan
Advertise here!! |
Citeren19.01.20200 likes laatste update v mijn dochter ongeval ,bestuurder is gepakt ,zat goed fout! mag nu gaan dokken ,want ze kan alles claimen bij hem ,ze is WA verzekerd en slachtoffer hulp helpt haar (boos) voor alle leed wat hij haar heeft aan gedaan marjo kamp |
Citeren19.01.20200 likes fijn dat hij gepakt is hij zal ook nog wel een boete krijgen voor het doorrijden dus dubbel dokken laat ze alles er uit halen wat ze kan pakken beterschap |
Citeren19.01.20200 likes Dat is goed nieuws.Er bestaat dus toch zo iets als gerechtigheid??? Geweldig!! |
Citeren19.01.20200 likes dank je Mina ben wel heel verdrietig hier over , heb zelf al veel mee gemaakt ,ging net zo goed ,ben down ,frustratie ,je wilt dat je kind gelukkig is en nu dit..................... ze is er nog lang niet vrijdag onder het mes .en 6 wk gips ,wij zwolle ,zij kampen ,daar geen ziekenhuis ,dus zwolle ,ook heel vermoeiend v ons en haar en vriend ,zelf geen auto dus je bent i een klap afhankelijk ,eerst kosten maken ,dan pas vergoeding ........lieve groet XxX v mij Marjo marjo kamp |
Advertise here!! |
Citeren09.04.20200 likes
|
Citeren11.04.20200 likes hey hallo darko ,ze haat die man niet ,hij was schuld ,is bewezen ,dank je ,gaat nu goed met mijn dochter ,wel heel langzaam ,want ze heefr reuma ,groetjes marjo marjo kamp |
Citeren11.04.20200 likes fijn om te horen dat ie gepakt is marjo, en beterschap gewenst uiteraard! |