Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

bestuurder opgepakt

Advertise here!!

Citeren19.01.20200 likes

laatste update v mijn dochter ongeval ,bestuurder is gepakt ,zat goed fout! mag nu gaan dokken ,want ze kan alles claimen bij hem ,ze is WA verzekerd en slachtoffer hulp helpt haar (boos) voor alle leed wat hij haar heeft aan gedaan 

marjo kamp
Citeren19.01.20200 likes

fijn dat hij gepakt is hij zal ook nog wel een boete krijgen voor het doorrijden dus dubbel dokken 

laat ze alles er uit halen wat ze kan pakken

beterschap

Citeren19.01.20200 likes

dank je 

marjo kamp
Citeren19.01.20200 likes

Dat is goed nieuws.Er bestaat dus toch zo iets als gerechtigheid??? Geweldig!!

Citeren19.01.20200 likes

dank je Mina ben wel heel verdrietig hier over ,cry heb zelf al veel mee gemaakt ,ging net zo goed ,ben down ,frustratie ,je wilt dat je kind gelukkig is en nu dit..........cry........... ze is er nog lang niet vrijdag onder het mes .en 6 wk gips ,wij zwolle ,zij kampen ,daar geen ziekenhuis ,dus zwolle ,ook heel vermoeiend v ons en haar en vriend ,zelf geen auto dus je bent i een klap afhankelijk ,eerst kosten maken ,dan pas vergoeding ........lieve groet XxX v mij Marjo 

marjo kamp

Advertise here!!

Citeren09.04.20200 likes
  1. Hallo,
  2. Doorrijden is absoluut fout, maar is haat dan gerechtigheid?
  3. Weet je hoe het'ongeval' is gebeurd? Was chauffeur alleen in de fout, of hebben beide partijen schuld aan dit voorval...
  4. Ik weet het niet, maar ik weet wel, dat een ongeval vlug kan gebeuren en dat iedereen er mee te maken kan krijgen.
  5. Het enige wat ik wil zeggen is dat haat geen juiste drijfveer is.
  6. Beterschap gewenst.
Citeren11.04.20200 likes

hey hallo darko ,ze haat die man niet ,hij was schuld ,is bewezen ,dank je ,gaat nu goed met mijn dochter ,wel heel langzaam ,want ze heefr reuma ,groetjes marjo 

marjo kamp
Citeren11.04.20200 likes

fijn om te horen dat ie gepakt is marjo, en beterschap gewenst uiteraard!

Adverteer hier