Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ben trug van kamp!!!!

Advertise here!!

Citeren01.09.20060 likes
en ja daar ben ik weer!

me allereerst schoolweek weer overleeft, en lekkr gezeilt!!!

ik vond het best spannend maandag, allemaal nieuwe mensen kwamen binnen gelopen in de tent in friesland, meteen smiddags lekkr gaan zeilen, en zo ook de dinsdag woensdag en donderdag...

het was erg leuk, hoewel het bijna de hele tijd heeft geregent maar dat is op het water niet erg...
de laaste dag heb ik nog ff een bootje aangevaard,waarna ee man helemaal pissig naar se bootje toe kwam, hihihih, was alleen maar een heel klein schrammetje opgekomen, ag...

nou me seildiploma deze week duz gehaalt..
en savonds was het vooral gesellig, 2 avonden naar de kroeg toe geweest en 1 avond sliepen we op een verlaten eilandje(TOF!!!)
meteen de eerste avond zaten al telkens die jongens aan me(bah) maarja waren dan ook 34 jongens en 6 meiden, maarja ze wisten al vrij vlug dat ik lesbisch was dus dat houd ze lekkr op afstand, haha!

ik was de enigste van de klas die niet drinkt, amar het was wel gesellig in de kroeg, waren er nogal veel dronken geworden... 1tje self in de kroeg op de wc in slaap gevallen hahahah!

un paar het water in gevallen natuurlijk, altijd leuk hihih( ik zelf wonder boven wonder niet!!)

nou ik heb elke nacht lekkr in een 6 persoonstentje geslapen, alleen door de regen liep die telkens vol met water en modder, maar ag heb kunnen slapen...

jullie snappen er waarschijnlijk niks van wat ik schrijf, alles door mekaar en het is super saai geschreven, ben namelijk net pas trug en nogal moe van het weinige slapen...

nou spreek jullie vlug weer he?!

kussss kirsten!
Citeren01.09.20060 likes
kirsten welkom terug fijn om te lezen dat je een leuke tijd heb gehad spreek je snel lieve groetjes shirley xxxx
Citeren01.09.20060 likes
welkom trug kirsten tof dat jij het zo naar je zin heb gehad
kusssssssssssssssssssssssssssss
Citeren01.09.20060 likes
Welkom terug Kirsten, en ik vind het fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad En dat je voor je geaardheid bent uitgekomen tegenover de jongens, dapper van je ;)

Jaco
Citeren01.09.20060 likes
hey kirsten echt super dat je het mooi hebt gehad en dat je voor je zelf bent op gekomen ,echt meid ben trots op je dikke knuffffffffffffffff peetje

Advertise here!!

Citeren01.09.20060 likes
go kirsten go kirsten
Citeren02.09.20060 likes
whahahahaa, lig hier nu ff strak hoor!!!
was owk wel lachen want op de tweede dag zat ik in een bootje met 3 anderen en een schipper dus en die schipper(jongen) was een beetje een vreemde gast, ten eerst zoop hij de hele dag en rooktie ie de hele tijd jontjes maar ok...
hij dacht dat hij helemaal geweldig was en had de hele dag opmerkingen klaar, tot ie aan mij vroeg of ik al leuke jongens had gezien en ik heel droog zei, nee ben lesbisch, toen was hij stil hihihih! egt super grappig en de rest die het had gehoort allemaal van , ha heb je goed gedaan hihiih!

spreek jullie vlug weer!!!

kusss kirsten!
Citeren03.09.20060 likes
hee kirsten, wat fijn dat je daar het naar je zin hebt gehad, effe iets anders, en..moet lachen om wat je tegen het kereltje zei, die zal wel gelijk zijn mondje dicht hebben gehad, hihi
goed gedaan hoor!!

kuss jeanette
Citeren03.09.20060 likes
hahaha dankje, hij hield idd gelijk sijn mond hehehe!
net goed! loly

kuss kirsten!

Adverteer hier