Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ben gevraagt voor auditie bij een theater stuk!!!

Advertise here!!

Citeren23.11.20060 likes
ha das nog eens leuk, ga je ff je meel chekken sie je een meeltje van een theaterclub, ff lesen natuurlijk!

ha ze hebben me gevraagt voor auditie te gaan doen voor een stuk over jongeren, vooroordelen en homosexualitiet, hoe toepasslijk voor mij whahahaha!

maar ik ga eerst maar eens kijken of ik wel op de dagen kan komen als het stuk wordt geoefent en in elkaar geset!

hoop van wel, want vind toneelspeelen super leuk!!!

en dan natuurlijk hopen dat ik door de auditie heen kom!

kusss kirsten!
Citeren24.11.20060 likes
hey kirsten...

leuk joh, echt iets voor jou, veel plezier ermee meid

kussss jeanette
Citeren24.11.20060 likes
thanks jean!

hmm ik weet ut alleen nog niet, ben er nog niet agter wanneer er geoeftend moet worden ensow...
maar hoop dat ik dan kan want heb eigenlijk wel weer sin om toneel te spelen op de middelbare school heb ik dat heel veel gedaan, en vaak in voorstelling gespeelt enzo maar laaste anderhalf jaar niet meer...

kussss kirsten!
Citeren24.11.20060 likes
gaaaaaaaaf meid succes ermee
Citeren24.11.20060 likes
Kirsten, dat vind ik enorm fijn voor je om te horen, en idd, hoe toepasselijk hihihihihi XXX

Wens je alle geluk toe die je maar kunt bedenken, en tot snel weer Kirsten XXX

Jaco

Advertise here!!

Citeren25.11.20060 likes
maar kirsten gewoon doen alles opzij zetten ervoor
je zal er ook van leren hoor dat weet ik zeker
een leerproces zo kan je t ook zien
geen twijfels, het is op je pad gekomen en het zal zo moeten zijn
knufffffff
Citeren25.11.20060 likes
ha thanks allemaal
maar ik weet het nog niet of ik het doe, want dan sal ik minder kunnen sporten, en dat vind ik ook super leuk om te doen!!!

goh wat een luxe seg, verwedn nest dat ik ben kan gewoon kiesen uit 2 dingen die ik super leuk vind om te doen hihih

ga nog ff nadenken erover hoor hahaha

kuss kirsten

Adverteer hier