|
|
|
heeeeeej allemaal  Ik ben weer hellemaal trg  sinds vanmiddag eigenlijk al maar had toen nog genoeg andere dingen te doen en was net vlak voor het eten vandaar
en bij deze wil ik jullie allemaal nog een gelukkig nieuwjaar wensen
hoop dat jullie een goed uiteinde hebben gehad!!!!
dikke kusssss en knuffffff wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Wilma.
Welkom terug,ik ben er heel blij mee en ik hoop je heel snel hier weer een keer te treffen.Ik wil je bij deze ook nog het allerbeste wensen voor het jaar 2008 en heel veel geluk,liefde en gezondheid.
Ik heb je zo gemist meis en vind het helemaal geweldig dat je weer terug bent,kussssssssss en knuffff en alvast een heel fijn weekend Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heej Wilmaa  Ben blij dat je terug bent, heb je gemist en niet ik alleen!!!!!!!!!!
Voor jou ook een heel goed en rustig 2008
Liefs Wonderfull |
Anonymous Undefined 65739 berichten natuurlijk Wilma miste we gezelligheid zonder jou je hebt aparte humor welkom meiske en nu ook maar zorgen dat de punten met voetballen in ferwerd blijven alleen ik ben er ff paar dagen tussenuit volgende week word de eerste van hopelijk een aantal dit jaar deze gaat naar duitsland rostock aan de oostzee maar vermaak je weer met ons kussssssss visser |
thnxxx
ik heb jullie ook allemaal erg gemist
e was vanmiddag ook heel blij toen ze eindelijk na 2 weken internert geinstalleerd kregen
Dikke kussssssss en knufffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zussiee..  Helemaal te gek dat je terug bent, want zonder mijn chat zussie kan ik toch niet en je hebt heel wat gemist!!! maar je komt wel weer bij en des noods vertel ik het je wel, nou ik spreek je snel weer meis
Ik zie je nu online komen op msn dus haha!
Spreek jouuuuu
XXXXXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten je zal in het verliefde laantje kunnen gaan kijken Wilma dan weet je een hoop is schitterend wat je daar tegen komt
Visser |
hahahah jha weet het inmiddels al visser  zal het is gaan lezen morgen ga nu me bed in
tot morgen maar weer
kusssssssssss en knuffffffffffff en slaap lekker allemaal |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten hey wilma super dat je er weer bent   dikke kussssssssssssssss peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten welkom terug  we kletsen.com snel weer
kuss shirley xxx |
|