Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

avondwinkel

1

Advertise here!!

15.07.20050 likes
heyyyyyyyy lieve kletsers
ik wil ff mede delen dat de avondwinkel van klets om 18 uur al open is hoor en ik heb met plofff afgesproken wie er niet komt krijgt een boete de opbrengst van de boetes zijn voor het volgende kletsuitje eigelijk zou plofff deze plaatsen maar mss heeft hij er geen erg meer in gehad dus bij deze doe ik t maar
lieve groetjes van shirley xxx
15.07.20050 likes
en hoe hoog is die boete dan wel niet??? meestal heb ik keuken dienst rond die tijd.

xxx muts
15.07.20050 likes
nog nooit van gehoord van een avondwinkel .. ben ook allergisch voor boetes niet voor kletsuitjes ...
timmie
15.07.20050 likes
muts hij is geopent van 1800 uur tot slaaptijd dus geen probleem dan maar na de keukendienst tja hoe hoog de boete is ligt eraan hoeveel er mensen er bij de volgende kletsuitje bij zijn
lieve groetjes xxx
17.07.20050 likes
Hey Shirley

Ben van de partij hoor....hangt wel een beetje van de datum af want 26 augustus ga ik er even tussenuit.

Dikke kus

Advertise here!!

17.07.20050 likes
He Nathalie
lange tijd niet meer gezien .. gelukkig adem je nog
tot gauw
doeii x mee
tim
21.07.20050 likes
Ik zal, zoveel als ik kan, aanwezig zijn op de klets site, totdat jullie moe van me worden hahahahahaa!!!!!!!

BTW: Is het mss geen leuk idee om T-shirts te laten drukken voor de die hards, met daarop het logo van de site op de voorkant (de muur) en op de achterkant een pakkende tekst.
Iets in de trand van (enkele voorbeelden die me zo ff te binnen schieten):
-Official member
-Crew
-www.kletsen.com
-Geregistreerd verslaafd persoon
-Wat in Gods naam doe ik hier, ik wil chattuhh!!!
-Denre for president
-Denre is God

En voor de modjes op de achterzijde natuurlijk de opdruk MODERATOR (die ons dan tijdens de chatuitjes ook in de gaten houdt, en er op let dat we geen "ongepaste" dingen doen, Yeah right hahahahaha)

Weet er iemand een drukkerij of zo iets om dat te verwezelijken????? het zou mij wel een leuk idee lijken (dit natuurlijk in overeenstemming met Denre)

Jacootje XXX
22.07.20050 likes
hahahahhah jaco xxx
22.07.20050 likes
Wat een ouderwets idee Jaco, waarom niet gelijk een tatoo op ons rug met dezelfde afbeeldingen en teksten??
25.07.20050 likes
Veelste vaak stil s?vonds terwijl er overdag in de baas z'n tijd wel word ge chat tijdens de lunche Kan niet Mensen ook deze chat is s?vonds geopend we wachten met smart op jullie allemaal geloof dat maar van mij Dus kom ff langs die Boete is maar gein hahahha klets ff lekker met ons mee.

Doeiiiiiiiiiii Ploffffff

1

Adverteer hier