|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten bloed drupt langzaam langs mijn armen naar beneden...
ik kijk naar mijn armen alsof ze niet van mij zijn...
ik schrik en kom met een klap terug in het heden...
ik voel ineens de pijn...
mijn ogen vullen zich met tranen...
tranen vermengen zich langzaam met bloed...
ik realiseer me wat ik gedaan heb...
en ik voel me allesbehalve goed...
toegegeven aan een vlaag van woede...
de drang weer niet weerstaan...
mijn rotgevoel weer op mezelf gebotviert...
weer heb ik mezelf pijn gedaan...
mijn frustratie niet in de hand...
het maakt van mij een snijdend beest...
littekens sieren mijn armen...
schaamte siert mijn geest... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Oef kirsten,
Hoe bekend dat klinkt. Gelukkig niet op mezelf van toepassing. Leef met je mee. Maar bedenk dat boosheid alleen maar in de weg kan staan. Of het nu in je hoofd zit of in de wereld. De werkelijkheid is. Je mag er zijn. Daarom ben je er.
Liefs dreamon,... |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou meis als je er over wilt praten met me weet je waar ik ben kusssies joy xxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben er nog steeds voor je kirsten om je te steunen en van raad te voorzien je moet het wel aangeven Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks allemaal!
weetje ik visser, dankje!
en dankje joy!
weetje ik loop gewoon in een shirtje rond hoor, wil me etr niet voor schamen doe het wel, maar ga het niet verstoppen, kom nou het is warm buiten hihi! daarmee ben ik wel blij dat i kdat gewoon doe!
kusss kirsten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
Automutilatie... Mijn lakens vol met bloed
Eindelijk voel ik me weer goed
Maar toch een teleurstellend gevoel Omdat ik heb gefaald in mijn doel
Om van automutilatie af te komen En anders om te gaan met de gevoelens die in mij wonen
Soms denk ik dat het me gaat lukken Maar dan breekt me hart weer in stukken
Dan gaat het mes weer over me huid En schreeuw ik het uit Niet van de pijn, maar om het fijt Ik heb weer verloren in mijn strijd
|
Darky Undefined 1 berichten automatiek sjezus wat een woorden weer ff dikke van dalen er bij pakken |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kirsten,
Sterkte met de strijd meis, ik denk veel aan je, dikke kuss en knuffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten zoek de oplossing in je alternatieven Kirsten tuurlijk het zal een gevecht blijven maar je hoeft de strijd niet altijd te verliezen ook jij zult leren het tebeheersen kom op schat je hebt al zoveel overwonnen dit gevecht overwinje ook..
groetjes en veel kracht toegewenst
harry |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks harry,
ik ben vrij vindingrijk hoor hihi, alleen meestal met verkeerde dingen...soals in me hand bijten tegen muur bonken, trappen tegen dingen, ik moet dan afgelijd worden door andere pijn, lichamelijke pijn! probeer owk met harde musiek! en soms lukt me owk om niet te snijden of krassen op sown moment!! dan ben ik heel blij en trots opmeself!
gebeurd owk maar eens in de 2 a3 weken gelukkig!
komt wel goed met mij haha!
kussie kirsten |
|