Citeren08.10.20100 likes
mee eens soraya sorry dat ik het vroeg maar wou niet fout gaan reageren en ironisch genoeg is dat precies wat jij bedoelde 
dus dank je wel voor je antwoord
kuss hanna

dus dank je wel voor je antwoord
kuss hanna
Advertise here!! |
Citeren08.10.20100 likes mee eens soraya sorry dat ik het vroeg maar wou niet fout gaan reageren en ironisch genoeg is dat precies wat jij bedoelde ![]() dus dank je wel voor je antwoord kuss hanna |
Citeren08.10.20100 likes graag gedaan hoor hanna ![]() ik bedacht me net ook van ojeej heb ik wat verkeerd gezegt haha ![]() |
Citeren08.10.20100 likes 202
Was dat maar waar!! Nee hier ook aburpt een einde aan het leven, lag beneden op de grond. En dan moet je het gaan vertelen, tegen de kindertjes. Dus mss begrijp je me nu een beetje beter, mijn brichtje eerder hier op deze topic. Gr wonderfull anita P,s stond toch ook vermeld in de topic, heliber is overleden, die Denre heeft geopend. |
Citeren08.10.20100 likes wonder,
ik vind het zo ontzettend knap hoe jij verder ben gaan leven. ik denk dat ik dat nooit zou kunnen. dikke knuff |
Citeren08.10.20100 likes ik heb ook diep respect en bewondering voor je anita, maar als je kinderen hebt moet je ook wel door, hoe zwaar en ontzettend moeilijk dat ook is. Maar ik neem ook zeker mijn petje voor je af lieve Anita, dat heb ik je al vaker gezegt en ik meen het heel oprecht. Hvj als vriendin, dikke kus en knuf en weet dat mijn mail altijd voor je open staat ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.10.20100 likes Wonder ,
ik wil mijn oprechte excuses aanbieden . wist echt niet dat je man zo plots was heen gegegaan. sorry ,Rik |
Citeren09.10.20100 likes als je je man plotseling verliest aan zelfmoord dan ga je twijvelen aan je zelf .. lag het aan mij lag het aan de kids etc etc
vind het echt heel erg dat hij dat gedaan heeft , het leven is te kostbaar om zelf uit handen te geven ik snap wel dat zo persoon met zn depressie niet kan leven maar zoek dan hulp op wat voor manier ook anita dat wilfred plotseling overleed deed ons allemaal erg pijn we missen hem nog elke dag hij was/is een kei van een man en een goede zorgzame vader. robin had het van de week nog over de camping hoe gezelig het was en hoe lief hij wilfred vond en de meiden miste voor jou is het elke dag een strijd om te overleven zonder je steun en toeverlaat heb er echt mega veel respect vooor hoe je het allemaal doet dikke kusss meis we houden van je (moest het ff kwijt) ![]() |
Citeren09.10.20100 likes Hou van jezelf want daar is maar 1 van. |
Citeren11.10.20100 likes Antonie Kamering...zucht
Ik was als jong meisje stiekum verliefd op hem Was stikjaloers op Isa Hoes hahaha Wat moest ie met haar als ie mij kon krijgen. Achteraf vond ik Isa toen ze iets ouder was met haar mooie donkere ogen best bij hem passen. Maar Antonie heb ik echt een beetje gevolgt, films, intervieuws... Hij leek in het opzicht van zijn malende gedachtes best veel op me. gelukkig kon ik mijn depressies de baas worden. Helaas is ie er nu niet meer...kan moeilijk kijken naar beelden van hem Maar goed weet je het is verdrietig maar het paste bij wie hij was.. Het stuk is ten einde, laat nu het doek maar vallen Ga je missen Antonie, geniet van de rust 't Is je gegunt |
Citeren11.10.20100 likes Ojee schrijf ik alsnog zijn achternaam fout
Hij heet natuurlijk Antonie Kamerling |