Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

anthonie krameling

1

Advertise here!!

Citeren07.10.20100 likes
Hoi

Ik moet even iets kwijt, anthonie krameling, was een fan van me, maar ook zag ik altijd iets in wilfred.
En dat weet wilfred, nu hoorde ik het nieuws, anthonie krameling is overleden op 6 okt, op heliber z,n verjaardag.
Waarom heeft hij een einde gemaakt aan zijn leven, laat 1 vrouw en 2 kinderen achter, heliber , machteloos toe kijken en gaat van zelf en wilden leven , en toch laat hij 1 vrouw en 4 echte kinderen achter, en uit vorige huwelijk 3 zonen,waar hij alles voor heeft in gezet!!

Vindt het zo triest, zo zonde, weer een gezin die moet overleven, heb ik het niet over teveel geld !!

Uploaded with ImageShack.us

Wonderfull echtgenoot van Heliber (Wilfred)
Citeren08.10.20100 likes
indd wonder

ik hoorde het nieuws vanmiddag dat ik thuis kwam en schrok me kapot dacht echt neee dit is niet waar
maar toch is het zo onbegrijpelijk ook had het echt nooit verwacht. krijg er telkens kippevel van als ik iets zeg daarover of nu iets typ brrr
Citeren08.10.20100 likes
ja zo zie je maar, in ieder persoon, wie dan ook, kan iets, onverstelbaars gebeuren!
Een chat kan je alles verwachten, of het waar is ....tja, maar in het real live, kan dit niet vatten, wat is beter voor je gezin, een eind aan maken of veder gaan, een eind aan maken, is zo abrupt, net als met heliber 1uurtje en is gedaan.
Maar ik weet wat ze nu doormaken,al die ellende,en zeker de kinderen, zijn wel hun vader papa kwijt, en zo plotsseling, wekt alleen maar boosheid mee, en kom dan niet met god, hij is uitgekozen voor een bestemming.
Voel nu veel boosheid, maar ik hou me in, en leer oor in, meteen er weer uit
Citeren08.10.20100 likes
@ wonder ,

ik neem aan dat jij een "goed" afscheid hebt kunnen nemen van heliber,door in de laatste momenten gepraat te kunnen hebben over jullie relatie . de familie van antonie zal met de vraag blijven zitten waarom ,zonder een duidelijk antwoord of liefkozing.
Citeren08.10.20100 likes
hoe kun je dat nu zeggen 202 heli is niet dood gegaan na een ziekbed of zo nee die is plotseling overleden dus niks afscheid nemen

ik denk dat antoni het bekend zijn nooit aan heeft gekunt. en dat mag niet gelden als excuus .maar als er aan het eind van de tunnel geen licht meer is en leven alleen maar lijden( want geestelijke pijn is ook lijden) dan is de dood een verlichting. ongeacht de pijn die je achterlaat bij de mensen waar je zielsveel van houd.want in jou gedachten zijn ze toch maar beter af zonder jou. en ik weet wel dat het geen reeele gedachte zijn. maar voor zo iemand wel.

en zo zie je maar weer roem en rijkdom is geen garantie voor een lang en gelukkig leven.

dus wees blij met wat je hebt geniet er van ook al is het leven soms oneerlijk en zwaar

mram

Advertise here!!

Citeren08.10.20100 likes
mramm helemaal mee eens, alleen de nabestaanden blijven wel achter met heel veel pijn, verdriet en vragen, en dat vind ik heel erg.
Citeren08.10.20100 likes
ik ga hier geen wijze woorden neerzetten
maar wonder ik snap heel goed wat je bedoeld en snap je boosheid en verdriet .

en rik als je de feiten niet kent kerel reageer dan niet dat word al genoeg gedaan vandaar dat er zoveel pijn en verdriet is

kuss en knuff hanna
Citeren08.10.20100 likes
zeg niet zomaar je mening over dingen die je niet weet.

en dat bedoel ik niet alleen bij deze topic, maar bedoel het bij overal. (chat, prive etc).

sorry dat moest ik even kwijt

we kletsen.com weer
Citeren08.10.20100 likes
kan je misschien even uitleggen wat je bedoeld soraya?
ik snap niets van je zin
Citeren08.10.20100 likes
zeg niet zomaar je mening over dingen die je niet weet.

en dat bedoel ik niet alleen bij deze topic, maar bedoel het bij overal. (chat, prive etc).

mijn uitleg:

er zijn veel mensen die over iets beoordelen terwijl ze er niets van weten. neem als voorbeeld rik zijn antwoord.(@ wonder ,

ik neem aan dat jij een "goed" afscheid hebt kunnen nemen van heliber,door in de laatste momenten gepraat te kunnen hebben over jullie relatie . de familie van antonie zal met de vraag blijven zitten waarom ,zonder een duidelijk antwoord of liefkozing.)

dus vandaar mijn zin: zeg niet zomaar je mening over dingen die je niet weet.
er zijn heel veel mensen die dat wel doen. soms op de chat, heel vaak in je dagelijkse leven.

was alleen als tip bedoelt

we kletsen.com weer

1

Adverteer hier