Citeren10.04.20120 likes
yessss zip en ik gaan ook mee
en blijven eten en slapen woeiii
en blijven eten en slapen woeiii
Advertise here!! |
Citeren10.04.20120 likes yessss zip en ik gaan ook mee
en blijven eten en slapen woeiii |
Citeren10.04.20120 likes hoevaak moet ik zeggen dat we mee gaan en bljiven eten slapen ??? dacht dat ik dat al gezegt had ({)
bij deze dus sportlife en mram gaan mee |
Citeren10.04.20120 likes shirley(eten + slapen)
willem(eten+slapen) carin(eten + slapen) babsie(eten+slapen) soraya(eten+slapen) timon(eten+slapen) wilmaa(eten) gerrit51 (eten+slapen) boerharms(eten) vrouwtje(eten) rik (eten+slapen) coolc (eten en slapen) wolf (eten) vos (eten ) twinky (eten) funnygirl(eten) kummie(eten+slapen) star-shine (eten+slapen) mrammetje(eten+slapen) sportlife(eten+slapen) |
Citeren10.04.20120 likes Misschien handig voordat je definitieve boeking doet een prijsopgaaf vermeld in het forum? wat het dan kost p.p? |
Citeren10.04.20120 likes shir zip en ik gaan ook mee eten en slapen jah! haha |
Advertise here!! |
Citeren11.04.20120 likes Wij ik en Pluis euhm Blijven ook maffen en vreten dus maar wel wat meer duidelijkheid aub over het hoe waar kostprijs enzo .... heeft enige voorbereidingen nodig hier !!! |
Citeren11.04.20120 likes shirley gaat vrijdag in de rondte bellen |
Citeren12.04.20120 likes ik book last minute ![]() |
Citeren12.04.20120 likes Goedenmorgen Sora,
Laat iedereen een mail sturen T.a.v. Shirley kletsen.com/uitje op 9juni,is toch veel makelijker dan bellen ![]() Fijne dag gewenst ![]() ![]() |
Citeren12.04.20120 likes Het is handiger als er gebeld wordt, dan weet je meteen of er plek is de ja en de nee. En als we allemaal gaan bellen of mailen dan loopt het in de soep.
Gewoon ff geduld hebben, komt allemaal goed |