Citeren09.04.20120 likes
ja ik kom ook en eet mee en sl;apen ook, zou wel graag van tevoren willen weten hoeveel het ongeveer kost
Advertise here!! |
Citeren09.04.20120 likes ja ik kom ook en eet mee en sl;apen ook, zou wel graag van tevoren willen weten hoeveel het ongeveer kost |
Citeren09.04.20120 likes namens gerrit51 dit bericht:
gerrit51 eet mee en blijft ook slapen ![]() |
Citeren09.04.20120 likes ik wil het e.e.a gaan regelen mensen die nu in de lijst staan geef aub even aan of je daarwerkelijk ook mee gaat??
B.V.B.D shirley we kletsen.com shirley(eten + slapen) willem(eten+slapen) carin(eten + slapen) mrammetje(eten+slapen) sportlife(eten+slapen) babsie(eten+slapen) soraya(eten+slapen) timon(eten+slapen) wilmaa(eten) gerrit51 (eten+slapen) boerharms(eten) vrouwtje(eten) rik (eten+slapen) coolc (eten en slapen) wolf (eten) vos (eten ) twinky (eten) funnygirl(eten) kummie(eten+slapen) star-shine (eten+slapen) |
Citeren09.04.20120 likes wolf gaat ook nog mee
ook funny gaat mee eten is zeker |
Citeren09.04.20120 likes Ohhhh verandering zip en pluisje gaan ook mee hahah |
Advertise here!! |
Citeren09.04.20120 likes wat gaan er veel vrouwen mee pfff dat word onrustige snachts met al dat gekakel ![]() |
Citeren09.04.20120 likes en blijven zip en pluis ook eten en slapen ? |
Citeren10.04.20120 likes meer vreugde 202 veel ![]() ![]() |
Citeren10.04.20120 likes shirley(eten + slapen)
willem(eten+slapen) carin(eten + slapen) babsie(eten+slapen) soraya(eten+slapen) timon(eten+slapen) wilmaa(eten) gerrit51 (eten+slapen) boerharms(eten) vrouwtje(eten) rik (eten+slapen) coolc (eten en slapen) wolf (eten) vos (eten ) twinky (eten) funnygirl(eten) kummie(eten+slapen) star-shine (eten+slapen) verwijderd ivm geen reactie , mram , sportlife en kummie eind deze week ga ik bellen e.d , jullie hebben nog 3 dagen om te reageren |
Citeren10.04.20120 likes ![]() |