Citeren27.02.20070 likes
oh maar dat kunnen me vlooien ook

Advertise here!! |
Citeren27.02.20070 likes oh maar dat kunnen me vlooien ook ![]() ![]() |
Citeren02.03.20070 likes maar die springen van de hak op de tak mram, voor je het weet, zitten ze bij de buren ![]() |
Citeren02.03.20070 likes Kunnen ze meer als die vliegen die niet meer kunnen vliegen ![]() ![]() |
Citeren03.03.20070 likes ![]() Subwoofer is afgelopen maandag begonnen bij zijn nieuwe baas. Op zijn eerste dag werdt hij rondgeleid in het gebouw..en voorgesteld aan de collega`s. in het magazijnstond al iets te wachten,jawel zijn bedrijfsvrachtauto`s ,2x een met matriaal erin en (eentje met mobielekraan erop)en aanhanger. Maar voorlopig rij ik ff met een klein auto-tje, omdat de rest nog eerst goed ingericht moet worden. omdat ik nog geen navigatie en foon heb. komt nog... verders ging het reuze ![]() Bron: uit breda |
Citeren10.03.20070 likes het is al weer even geleden , maar hier weer wat nieuwtjes
wisten jullie dat , niceguy een hele goede kok is, tenminste dat neem ik aan ![]() ![]() wisten jullie dat, ik opzoek ben naar mensen die flyers willen delen op het strand van scheveningen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren10.03.20070 likes doorn moet je ff advertentie in deze krant zetten . ![]() ![]() |
Citeren11.03.20070 likes oo tof is dat in de zomer roos ![]() |
Citeren11.03.20070 likes yeps snake, hahahah wil jij flyers uitdelen dan ???
dan ben je een soort van propper ![]() ![]() |
Citeren11.03.20070 likes
advertentie,advertentie,advertentie,advertentie,ad vertentie
vanaf vandaag kunt u zich aan melden voor het verspreiden van flyers op het strand van scheveningen ![]() |
Citeren12.03.20070 likes ![]() ![]() ![]() |