Citeren20.02.20070 likes
ja dat zal ik doen heb het aantal opgeschreven ga morgen door met tellen geen zin meer vandaag ;)
ik kan geen slotje of sleuteltje meer zien vandaag
liefs wilma
ik kan geen slotje of sleuteltje meer zien vandaag
liefs wilma
Advertise here!! |
Citeren20.02.20070 likes ja dat zal ik doen heb het aantal opgeschreven ga morgen door met tellen geen zin meer vandaag ;)
ik kan geen slotje of sleuteltje meer zien vandaag liefs wilma |
Citeren20.02.20070 likes wisten jullie dat, het morgen woensdag is, dus we gaan de week weer doorzagen wisten jullie dat, CHAT ,CHAT IS EN GEEN REAL LIFE wisten jullie dat, sommige mensen dat nog steeds niet door hebben |
Citeren20.02.20070 likes
dus al die kusjes die ik krijg zijn niet echt ?????????????? weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh en dat vertel je me nu pas snik weer voor niks lipstick op gedaan
|
Citeren21.02.20070 likes whahaha ja mram het lijkt er wel op
dat het allemaal voor niks is geweest liefs wilma |
Citeren21.02.20070 likes |
Advertise here!! |
Citeren21.02.20070 likes en een .....WOENSDAG .....ER BIJ ZAGEN ROOS
|
Citeren22.02.20070 likes ik ben weer is door wezen tellen en zit nu op de 250 slotjes en sleuteltjes en ben bijna klaar met dat tellen liefs wilma |
Citeren22.02.20070 likes heet van de naald nieuws nice gaat verhuizen
maar eerst nog ff op vakantie |
Citeren23.02.20070 likes
Wie in Februari jarig was, zoek ff je datum...
Dan vindt je ook wel je Boom.horoscoop 04 Februari tot 08 Februari - Populier 09 Februari tot 18 Februari - Cederboom 19 Februari tot 28 Februari - Pijnboom POPULIER (De Onzekerheid) - Ziet er erg decoratief uit, niet erg zelfverzekerd, alleen dapper als het nodig is, heeft welwillendheid en plezierige omgeving nodig, erg kieskeurig, vaak eenzaam, grote vijandigheid, artistieke aard, kan goed organiseren, neigt naar filosofie,betrouwbaar in elke situatie, neemt het partnerschap serieus. CEDER (Het Zelfvertrouwen) - Zeldzame schoonheid, weet zich aan te passen, houdt van luxe, goede gezondheid, absoluut niet verlegen, heeft de neiging om neer te kijken op anderen, zelfbewust, vastberaden, ongeduldig, houdt ervan om indruk te maken op anderen, mulit-getalenteerd, vlijtig, bezit een gezond optimisme, wacht op die ene ware liefde, is in staat om snelle besluiten te maken. PIJNBOOM (De SPECIALE) - Houdt van aangenaam gezelschap, erg robuust, weet hoe hij het leven comfortabel moet maken, erg actief, natuurlijk, goed gezelschap, maar zelden vriendelijk, wordt snel verliefd maar de vlam dooft snel, geeft snel op, alles valt tegen tot hij zijn ideaal heeft gevonden; betrouwbaar, practisch. Groetjes van...Subwoofer >>>>>>Tot eind volgende maand weer<<<<<< |
Citeren23.02.20070 likes en wat is die van 02 februari ?
liefs wilma |