Citeren30.01.20070 likes
wij hadden wel een melkboer die kees heette..
Advertise here!! |
Citeren30.01.20070 likes wij hadden wel een melkboer die kees heette..
|
Citeren30.01.20070 likes
laatste nieuws
twee leden van kletsen.com komen bij toeval tot de conclusie dat zij mogenlijk dezelfde persoon als vader hebben. het gaat hierbij om ene zuurkoolmetworst en ene hawk.;) we hopen nader informatie over dit laatste nieuw u spoedig te berichten. van uw verslaggever , rider |
Citeren30.01.20070 likes er zit wel verschil tussen de 2 de een is handelsman en geldwolf de andere een huisman en vader |
Citeren31.01.20070 likes Ja een klein verschil moet er altijd blijven Visser.
Ik heb al vroeg tijdig mijn ( geld )wolven instinkt kunnen ruilen voor een leven als echte Vader. Daar krijgt niet iedereen de kans voor. Enne ZUUR mijn vader was ING. in de tropenbouwkunde ik weet niet of hij inverband met zijn studie nog tijd over had om melk te venten, maarja je weet maar nooit gr. hawk |
Citeren31.01.20070 likes Vrouw rijdt beter auto
DEN HAAG - Vrouwen rijden beter auto dan mannen. Mannelijke bestuurders hebben weliswaar meer aanleg voor autorijden, maar doordat zij meer risico’s nemen raken zij vaker betrokken bij ernstige ongevallen. Vooral jonge mannen zijn een gevaar op de weg. Uit statistieken over 2005 blijkt dat per miljard kilometer die mannelijke bestuurders afleggen er gemiddeld iets meer dan drie van hen omkomen. Voor vrouwelijke autorijders ligt dat gemiddelde op nog geen twee. Dat blijkt uit berekeningen die de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid voor de PZC heeft gemaakt. Verkeerspsycholoog C. Wildervanck onderschrijft die conclusie. „Ik rij liever op een weg met alleen maar vrouwen dan op een weg met alleen mannen.“ Als mannen hun fatsoen zouden kunnen houden, zouden zij beter rijden, stelt hij. Zij rijden meer en hebben daardoor meer ervaring. Ook blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen dat mannen hun voertuig beter beheersen. Maar hun hormonen (testosteron) spelen hun parten, waardoor zij roekeloos rijden. Dus Roger-D als je nog lang wil genieten laat dan toch maar Shire rijden |
Advertise here!! |
Citeren31.01.20070 likes whahwahwahahah hawk idd moet ik toch maar meer gaan rijden
|
Citeren31.01.20070 likes heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat mijn grote vriend weer met een ban op de bank zit GR, Hawk |
Citeren31.01.20070 likes tja hawk , het tegendeel zou mij nog meer verbaasd hebben , hij zit daar goed .
en idd mramm , zegt meer over hem dan over de mods. werd hoog tijd voor grote schoonmaak trouwens elvis |
Citeren31.01.20070 likes
zo is het en van mij mag hij daar heeeeeeeel lang zitten maar dat was al bekend gr, Hawk |
Citeren31.01.20070 likes wisten jullie dat, het instaleren voor een modem router , van het merk sweex te moeilijk is om te instaleren voor blonTje
|