Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

aangenomen en afgewesen!

Advertise here!!

Citeren16.09.20080 likes
jippie dagt ik vanaf februarie een opleiding starten spw 3!!! want dan heb ik nog maar 1 dag per week therapie!

ik blij , een toekomst voor me en nog leuk ook!
ik sou self tot het februarie was al snuffelstage mogen lopen!!!

word tik vrijdag gebeld met de mededeling dat se het me sterk afraden en het niet sien zitten dat i kde opleding ga volgen, te weinig vastigheid en te veel verantwoordelijkheid!!!
en ik zal het niet duz niet gaan redden!

wat nu? toekomst weg... geen uitzicht meer!
normaal heb ik self controle over wat ik doe en laat ivm me stoornissen!

maa rnu wordt er voor mij beslist dat vind ik veel erger!

wat moet i kdan??? 6 dagen per week thuis hangen, dat houd ik niet vol!

ben ik zo ver willen ze mij niet...

p.s. sorry hoor maar moet soms ff wat kwijt!
Citeren16.09.20080 likes
geeft niets kirsten,is alleen maar goed om je gevoelens en frustraties en verdriet te uiten,je mond dichthouden en gefrustreerd er mee rond blijven lopen dat is niet goed.
Heb je weleens gedacht om vrijwilligerswerk te doen,bijvoorbeeld bij oude mensen koffie rondbrengen of iets met sport of zo.Ik noem maar iets,want dan ben je toch onder de mensen en wie weet rolt daar op zijn tijd wel een baantje voor je uit.Heel veel sterkte meis,vindt dit echt heel erg naar en vervelend voor je.Dikke kusss en knufff en hou je haaks meis
Citeren11.10.20080 likes
ben het ff met bonn eens gewoon ff vrijwilligers werk en je je best doet val daar ja mischien zoeen baan in kop op houden hoor meis kussssss wilma je kunt het
Citeren11.10.20080 likes
leuk hoezo ben je het ffe met me eens dan??? Ben je dat anders nooit of zo whaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahah,...............is maar gekheid maar ik meen het wel.Ik bedoel als je ergens binnen bent en het bevalt goed,rol je er misschien op die manier wel in.
Zo doe ik al bijna 5 jaar vrijwilligerswerk binnen de gymvereniging,en ik vind het harstikke leuk en er is maar al meerdere keren een baan aangeboden als officiele trainster,maar dat doe ik niet want dan moet ik een opleiding doen die heel zwaaar is en veel beschikbaar moet zijn en dat red ik niet in combinatie met mijn man zijn werk,en heb er nu als vrijwilliger heel veel plezier in,en heb het nu gecombineerd met een betaald baantje als postbode voor 10 uur in de week.Dikke kussssssss en knuffffffff

Adverteer hier