Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Zottenpraat!

Advertise here!!

Citeren14.11.20070 likes
Ben benieuwd waar ze dat kusje gaf!......hahahahaha
Citeren14.11.20070 likes
Het is voor mij heel vermoeiend als het zo snel gaat omdat ik alles eerst twee of drie keer moet lezen voordat ik er een beeld bij krijg....Misschien moeilijk te begrijpen maar zo gaat dat bij mijn.....
Citeren14.11.20070 likes
bij mij ook hoor!..... dan wil ik ergens op reageren zijn ze allang met een ander onderwerp bezig en 100 zinnen verder
Citeren14.11.20070 likes
Overdag is het nie zo druk geloof ik misschien kan ik het dan bijhouden.......Phoe he ..ben echt 4 uur weg geweest voor drie kwartier praten.....
Citeren14.11.20070 likes
Was het toch lang rijden!...Ben je door Nootdorp gereden?....en natuurlijk nog regen op de terugweg ook.....Al gegeten?...hahahaha wat een vragen!.......je bent zeker wel moe

Advertise here!!

Citeren14.11.20070 likes
Nee ben met de trein gegaan anders ziet me kapsel er niet uit door die helm.....Ben ik net zo,n zwerver.....hahaha , ook nog met een broek die ik al anderhalve week aanheb..
.hahahah...Maar ik heb een klein beetje hoop die neigt naar het positieve om het zo maar te zeggen.
Citeren14.11.20070 likes
ja en dan moest je het toch nog kammen na 30 jaar! hahaha....ben wel benieuwd hoe je er dan er uit zou zien als je net als een zwerver er uit zag...hahaha...of laten we zeggen dat ik sowieso benieuwd ben ....hahaha en eindelijk positieve hoop!....nou ja ik steun je, dat weet je! hahaha
Citeren14.11.20070 likes
Ze zeiden vroeger dat ik op die zanger van UB 40 lijk....Maar ik heb nog noit een handtekening uit hoeven delen dus weet nie wat er waar van is .Haha
Citeren14.11.20070 likes
En Ntje...dat wordt toch nieuwe broeken kopen hoor!...dat kan niet één goeie broek, die nog vies is ook!. Ik moet trouwens ook nieuwe broeken hebben...spijkerbroeken! hahaha...die gratis spijkerbroek kan ik nou zeker wel vergeten
Citeren14.11.20070 likes
Hahaha Ub40....was ik bijna na een concert van geweest met mijn broertje,,,maar heb een dvd van hun dus zal goed kijken....je weet me wel steeds nieuwsgieriger te maken hoor!

Adverteer hier