Citeren14.11.20070 likes
NTJE!.....Je bent echt wel gemeen!!!!...hahahaha....Jij at de rawit hahahaha...dus jij ben heet in de ...
Advertise here!! |
Citeren14.11.20070 likes NTJE!.....Je bent echt wel gemeen!!!!...hahahaha....Jij at de rawit hahahaha...dus jij ben heet in de ... |
Citeren14.11.20070 likes Het brand nog in me mond die rawitjes van jou....Zo heb ik toch geen smaak meer van die moorkop ..... ![]() |
Citeren14.11.20070 likes Ik heb me hier heel netjes gedragen hoor!
O ja , ik kreeg een mail van K met verontschuldigingen....hij had wat verkeerds gedaan zondag, maar nou is het goed, tenminste dat denk hij!...dus je bent weer welkom.....Het is daar nou hartstikke druk joh...is niet meer verplicht inloggen |
Citeren14.11.20070 likes Hoezo mijn rawitjes......kijk van iets van mij kan je het wel heet in de mond krijgen, klopt...maar die rawitjes waren toch echt van jou...hahahaha...ik zei alleen dat je het een keer moest proberen en ja, je luisterde een keer naar mij hahahaah ![]() |
Citeren14.11.20070 likes Ik heb het gezien en allemaal gelezen Jtje,,,,,Wil er verder niets meer over kwijt dan dat ik daar niet meer heb te zoeken.....Jij bent nu hier en als kiki of flip ook hier wil kletsen moeten ze dat doen ..Voor mij is het basta na al dat gezeur met die meid...... |
Advertise here!! |
Citeren14.11.20070 likes oke...is goed Ntje.....heb ik ook al tegen K gezegd!...hebben het verder niet meer over! ok!... |
Citeren14.11.20070 likes Maar jij bent heel wijs Jtje..Zouden meer mensen moeten doen naar jou luisteren.....Ben je nog op de chat geweest dan hier ? |
Citeren14.11.20070 likes Ja...ben wel ff geweest...hahaha gaat wel snel hoor...enne ik ben al oud hahahahaha....tis ook wel anders, maar wel gezellig |
Citeren14.11.20070 likes Ik kreeg nog kusjes van een paar mooie rode lippen ...Weet niet de naam meer ..Hahahahaha lekkerrrrrrrrrr |
Citeren14.11.20070 likes hahahaha...en dat vind je natuurlijk wel lekker!....hahaha...zijn hier niet zo als bij die andere chat...tenminste dat denk ik |