Citeren30.12.20050 likes
Heerlijk zoet en zo hemels mooi ben je, als de honing uit de mooiste bloem,
als geschapen uit den handen van een kunstenaar, op een zwoele zomeravond, doch zonder roem.
Wil je mooie lippen voor altijd proeven, zo vol van liefde en zo vol van momenten van innerlijk smachten,
hemels zijn de blikken in je ogen, en wil samen met je alleen zijn, maar ik moet nog even wachten....
Wachten op het moment dat onze blikken elkander weder kruisen, in alle liefde en Goddelijke heerlijkheid,
zou je elk moment naast me willen hebben, teder en zacht, in alle vertrouwen en in alle eerlijkheid.
Mijn zoete Engel, weet dat ik er altijd voor je zal zijn,
Je bent mijn lief, en ik hoop dat ik voor immer de jouwe zal zijn...
Je hebt me geschonken waar ik op had gehoopt,
je hebt mij in je jouw pure liefde gedoopt.
Een gevoel wat niet is te evenaren, en ik voel me zo gelukkig en blij,
onze toekomst zullen we tesaam zijn, voor altijd....zij aan zij....
Jaco...ik hou van je, mijn bijtje XXX
als geschapen uit den handen van een kunstenaar, op een zwoele zomeravond, doch zonder roem.
Wil je mooie lippen voor altijd proeven, zo vol van liefde en zo vol van momenten van innerlijk smachten,
hemels zijn de blikken in je ogen, en wil samen met je alleen zijn, maar ik moet nog even wachten....
Wachten op het moment dat onze blikken elkander weder kruisen, in alle liefde en Goddelijke heerlijkheid,
zou je elk moment naast me willen hebben, teder en zacht, in alle vertrouwen en in alle eerlijkheid.
Mijn zoete Engel, weet dat ik er altijd voor je zal zijn,
Je bent mijn lief, en ik hoop dat ik voor immer de jouwe zal zijn...
Je hebt me geschonken waar ik op had gehoopt,
je hebt mij in je jouw pure liefde gedoopt.
Een gevoel wat niet is te evenaren, en ik voel me zo gelukkig en blij,
onze toekomst zullen we tesaam zijn, voor altijd....zij aan zij....
Jaco...ik hou van je, mijn bijtje XXX