Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Zeer onverwachts maar wel goed zo

1

Advertise here!!

Citeren06.02.20110 likes
Hoi allemaal,

Geheel onverwachts, ook voor mij, denk ik erover om te stoppen met moderen.
Dit keer definitief.
Ik zal alvast zeggen: het ligt niet aan chatters, het ligt niet aan modjes of wat dan ook.
Het staat helemaal los van alles.
Ik merk gewoon dat het voor mij tijd is om te gaan... mijn gevoel zegt dat het zijn taak heeft volbracht voor mij.
Ik ben al heel lang bezig om mijzelf in balans te brengen en blijkbaar was de chat daarbij nodig (daarvoor mijn dank) maar merk nu dat het zijn doel heeft bereikt.
De laatste tijd ben ik wel aanwezig op de chat maar eigenlijk ook weer niet, is voor mij het teken dat ik verder kan.
Ik ga nu verder werken aan mijzelf (hoofdzakelijk op spiritueel vlak) en daarbij moet ik alleen aan mezelf denken en aangezien mijn gevoel zegt: stop maar, tis goed zo.. luister ik daar ook naar.
De chat gaat wel verder zonder dat ik modje ben maar heb het idee dat ik niet verder kan als ik modje blijf, zodoende mijn besluit.

Hele dikke knuffels van mij, hou van jullie

NATHALIE
Citeren06.02.20110 likes
lieve lieve nen,

Ik vind het heel jammer, ik heb altijd erg veel lol met je, maar merkte inderdaad ook de laatste weken dat je er wel was, maar eigenlijk ook niet. Maar goed dat je nu gewoon voor je zelf weet dat het goed is, en je moet zeker je gevoel volgen en ik begrijp je keuze.
Ik zal je enorm missen, maar ik hoop dat het goed met je gaat, dikke kus en knuffel hvj als vriendin, en dank je wel dat ik je hier heb mogen leren kennen
Citeren06.02.20110 likes
Ik kom nog wel als gewone chatter Bonn maar niet meer zo vaak en zo actief
Ik kan niet zomaar iets achter me laten wat mij geholpen heeft om juist verder te groeien

Maar dank je wel.. hou ook van jou als goede vriendin

Kussss knuffff
Citeren06.02.20110 likes
Heey Naatje, vind het egt jammer maar het is jou eigen beslissing, dus ik hoop dat het goed gaat met je.
Zal jou tog wel gaan missen
Kussies...knuffies.
Citeren06.02.20110 likes
Hee naatje,,

Ik schrik behoorlijk van je beslissing, maar meid, je doet er goed aan om deze beslissing te nemen. Daarom wens ik je ook al het geluk van de wereld. Ik hoop dat je je doel gaat bereiken zoals je het in gedachten had.
Het ga je goed En je bent top
Bedankt voor alles...

Dikke knuffel van D.

Advertise here!!

Citeren06.02.20110 likes
lieve naatje,

ik vind je besluit een verlies voor kletsen.com, maar ik kan jou ook heel goed begrijpen! geniet van je groei en kom zo nu en dan nog is ff lekker gezellig gedag zeggen

tnx voor alles

dikke kus en knuff leen
Citeren06.02.20110 likes
Naat kiezen voor jezelf is Stoer! keep up the good work
Citeren06.02.20110 likes
Ik kom zeker nog wel jullie plagen hoor op de chat

Maar momenteel.. sta ik even op nummer 1... even mezelf eens echt leren kennen, alsof ik weer van voren af aan begin... ergens onderweg in het ouder worden ben ik mezelf verloren en begin mezelf nu terug te vinden en ik moet zeggen: jeeeee wat heb ik dat gemist

Maar jullie hebben daar allemaal, bewust of onbewust, aan mee geholpen en daar ben ik iedereen, stuk voor stuk, zeer dankbaar voor.. dankbaar voor jullie geduld en begrip en daarom zou ik jullie nooit in de steek kunnen laten... jullie zitten in mn hart
Citeren06.02.20110 likes
lieve nen, en dat is zeker van mijn kant wederzijds. Ik zal je echt heel erg missen, ik heb lol met je gehad, heel veel lol, en jij hebt onder andere mij ook door een moeilijke en zware tijd heen geholpen. Maar ik vind het wel fijn dat je af en toe hier nog komt kijken, ik ben er ook veel minder omdat ik andere dingen belangrijker vindt op dit moment, en daar val ik zelf ook onder, wees trots op jezelf meis. Hvj als vriendin, dikke kus en knuf
Citeren07.02.20110 likes
oww ik zie het alleen maar als een overwinning

Naat kan niet meer tegen haar verlies met vier op een rij ... en rent nu heeeeeeeeeeel hard met haar staart tussen haar benen weg

Jammer dat je gaat lieve Naat! Maar het is een keuze die jij alleen maar kan maken en nemen en daar kunnen wij ... als mede chatters... alleen maar begrip voor hebben en respecteren ... dus ook ik, ga jou keuze respecteren.

Ik wens je alle geluk en liefde toe die nodig zijn om jou doelen te bereiken. Dat je daar maar alle hulp bij mag krijgen en worden aangerijkt die daar voor nodig zijn en dat jou eigen persoonlijke doelen maar mogen behaald worden waardoor jij weer in vrede met jezelf verder kan gaan int nog hele lange leven wat voor je ligt!

Kusje! en knuff

Zipp

1

Adverteer hier