Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ZEVER TOPIC(een leuke manier van belgisch zeveren)

1

Advertise here!!

Citeren17.12.20060 likes
PRO IS GEEEEEN KADO
ja de titel zegt het al eh....lol..
neen...nu ff seriues...hahahaha....NOT...
wou ff een topicje plaatsen omdat ik als belg het zo nu en (soms vaak) het zeveren in me heb.....
als je echt wilt zeveren dan ben je bij mij aan het juiste adresje..hahha...weet je...ik ben deze morgen opgestaan met het idee dat ik VANDAAG het jennen in me heb....mag ik ff??lol...
voor sommigen is het gewoon zondag...alias rustdag...nu ga ik daar es persoonlijk verandering in brengen elke zondag de clown uit te hangen....en zeg nu zelf ...wie lacht niet eens graag eh????
eummhh...u/jullie zijn dit strookje INLEIDING aan het lezen nu...kan je verzekeren...daar blijft het niet bij....
men plaatst topics over liefde...vriendschap...blij zijn...triest zijn....moppen en dat soort dingen....ik moet zeggen...allemaaaaal zeeeeer leuk en goed zenne...maar ik heb den indruk dat het soms maar drooooogjes dr aan toe gaat.....jahh wie ben ik...ik zever er toch maar op los....ben ook maar een zeveraar eh....en is ook geen misdaad eh...
maar zeg nu zelf...er is veeeel verschil tussen nederlands jennen en belgisch zeveren eh....belgen gebruiken woorden waar men als nederlander niet wijs uit geraakt....
neem nu het woordje=MELIG....dit woordje is een typisch voorbeeld....in het belgisch wilt dit woordje zeggen=verdrietig......en in het nederlands is dat naar het schijnt grappig zijn.....
wel beste nederlanders...ikke ben melig...hahahaha....
wij belgen moeten ons aanpassen aan de nederlandse manier van humor...wel laten we het es om draaien....dr zijn hier toch belgen die es stevig willen zeveren toch????of zijn we allemaal droogstoppels???dacht het niet....
bij deze ...zever ze goed...en onthoud het
GENOEG GELACHEN.....NU HUMOR......

PRO
Citeren17.12.20060 likes
Allee Pro'ke, dank U wel voor de inleiding van dit zeverkes topic. Ik ken niet zoveel Belgische woordkes, maar ik ga het toch trachten om er een paar te plaatsen voor U

Maar nu ga ik het afbollen hier, ik ga op mijn fietske unne sjoene film terug brengen naar de videoboer hahahahahaha (oei, dit is slecht Belgisch hahahahahahaha)

Salukes

Jaco hahahahahahahaha
Citeren17.12.20060 likes
videoboer????wasda????verkopen ze dr ook eieren en sla??
Citeren17.12.20060 likes
Hahahahaha Pro, da's gewoon een videotheek

Jacootje
Citeren17.12.20060 likes
Het blijft een vreemd volk.......die Belgen

Advertise here!!

Citeren17.12.20060 likes
alé dat is al het belgies dat ik ken
Citeren17.12.20060 likes
hmmm...kort maar krachtig....
Citeren17.12.20060 likes
Elaba, fritkot, zenne, en natuurlijk niet te vergeten Belgisch trots...Clouseau

Jaco
Citeren18.12.20060 likes
jaja...ze doen hun best....maar het kan beter....
Citeren19.12.20060 likes
ja, jaco weet er ook niet veel van maar ik heb wat vertalingen

Lekstok = lolly
Stilo = pen
Commere = klets majoor
Gazette = weet de laatste roddels
Velo = fiets
Mobilette = bromfiets
Trontinette = step
verzette = vork
Jeljoot = bord
Chicon witlof