|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Waaromwil ik toch al het leed van de mensen dragen om me heen?
En waarom komen zetoch altijd bij mij met hun zielige en moeilijke problemen?
Ik loop er mee in mijn kop en een ander is het weer kwijt...
Zucht...................
Saffie
{Soms zijn er momenten dat ik aan je denk...alkomen die maar weinig voooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor  } |
Anonymous Undefined 65739 berichten komt me bekend voor maar dat wist je al
sterkte saf dikke kus en knuf |
Anonymous Undefined 65739 berichten saffie dit komt mij ook erg bekend voor!
tegen mij hebben ze dit gezecht: probeer het niet te veel tot je aan te trekken wat een ander zecht, niemand schiet er wat mee op als jij je rot voelt om een probleem van een ander, en probeer in een gesprek dat te laten merken en vertel ook eens wat van jeself!
het klopt en werkt wel, alleen is het super moeilijk om uit te voeren...
in ieder geval dikke kus en knuff van me!!
kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Waters Undefined 587 berichten Ach, ik zal even je schouders insmeren met olie, dan glijd het er zo weer vanaf. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Saffie, je mag best alles tegen mij aanlullen  Ik kan heel goed luisteren naar anderen en toch alles van me afzetten. Het is heel moeilijk, maar als je al je emoties uitschakeld, lukt het prima  Hele dikke knuf en sterkte, zyx |
 Goeie tip EMOTIES UITSCAKELEN.
Heb je daar een afstandbediening voor
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Eiffas xxxxxxxxx
Wat ik zo van je hoor heb je wss hetzelfde als ik....lichtelijk paranormaal begaafd
Het feit dat je het lot van andere mensen aantrekt, en dat andere mensen met hun verhalen uitgerekend naar JOU (Zo voelt het voor jou, tenminste) toekomen, omdat ze zich bij jou goed voelen, en enigzins hun verhaal kwijt kunnen omdat je een persoontje bent die te vertrouwen is, dat zegt al genoeg voor mij!!!!
Maar Saffie, wees niet bang voor dit, dit is een gave, geen vloek!!!!
Probeer het in je leventje een plaats te geven, het gaat nooit meer weg! Maar daar mag je alleen maar trots op zijn!!!!
En ja, je kunt daar luchtig over zijn door te zeggen:"Hu, ik geloof niet in die flauwekul, ik ben stoer" Maar ik heb daar mijn eigen mening over!!!!
Jaco xxxxx |
 Thanks Ocaj
Het hoort erbij...
Maar je wordt er soms wel gek van hoor....
En mensen denken ook dat je gek bent...want zij voelen niet wat jij voelt
dus het is soms heel dub bel allemaal
maar ja het is er nu eenmaal
accepteren werkt beter dan vechten
En waarom wil ik ook gewoon zijn...
Als dit normaal is voor mij waarom wil ik dan net zo zijn als ieder ander
daarvan heb je er 13 imn 1 dozijn! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Mensen komen nooit naar mij met hun problemen.
Ik weet wel waarom.
Ik zeg gewoon de waarheid tegen ze,en praat niet met hun mee,om zogenaamd de pijn te verzachten.
Sommige mensen willen de waarheid niet horen.
Ben ik nu .......PARAGEWOON....begaafd? |
|