Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Wordt kletsen.com overgenomen?

1

Advertise here!!

Citeren18.06.20080 likes
Ik hoorde van 1 van de admins van xxxxx.nl dat kletsen.com wordt overgenomen door deze site. Jammer dat jullie je laten overnemen. Dit was een hele leuke chat, waar respect en gezelligheid hoog in het vaandel stond.
Dat betekent toch niet dat de admins van daar ook hier admin worden he, want die admins zijn hartstikke corrupt. Ik ben bang dat ze de sfeer hier komen verpesten.
Nou, jammer dat het zo gaat lopen en dat jullie een mooie, gezellige chat zo laten verzieken om geldredenen.
Mij zullen jullie hier daarom ook niet meer zo vaak zien.

groetjes, MISSbaksel
Citeren18.06.20080 likes
dat denk ik niet , groeten en
Citeren18.06.20080 likes
niet alles geloven wat ze zeggen
Groetjes
Citeren18.06.20080 likes
foutje missbaksel , hier is niets van waar
Citeren18.06.20080 likes
ik heb het van 1 van de admins gehoord en dat het nog geheim moest blijven. Ik hoop echt dat het niet waar is en dat ajala heeft gelogen.

Kusssss MISS

Advertise here!!

Citeren18.06.20080 likes
Even iets anders dan.......... nu het toch over AJALA gaat....

deze persoon is lid geworden van [url=.]www.kletsen.com[/url].... ik ben ff naar zijn profiel gegaan ( ja het is een hij ) en bij beroep heeft hij genoteerd dat hij ADMIN is bij xxxx....!!!

Kan het zomaar dat een admin van een andere chat zomaar lid kan worden van deze chat..... en die verhalen dat kletsen overgenomen zou gaan worden worden door dit feit alleen maar AANNEMELIJK.......

voor mij zou het een reden zijn om minder te komen alleen al om het feit dat ik hele slechte en nare ervaringen heb met zowel xxxxxx als met xxxxxxxxx......
Citeren18.06.20080 likes
Aarbei? leuk dat je dat effe nagezocht hebt maar maak je op deze manier wel erg veel reclame voor die andere chats ?(miss zou je je bricht even kunnen aanpassen )

Groetjes Metal
Citeren18.06.20080 likes
sorry aangepast

ik kan hier alleen op zeggen , gezellig hier blijven komen ipv ergens anders aardbei

en op de vraag mag hij een profiel aanmaken hier ?

waarom niet ? dus al onze mods mogen nergens anders meer chatten of lid worden ?

ik zie niet in waarom hij hier geen lid mag zijn

groetjes shirley

we kletsen.com
Citeren18.06.20080 likes
ff reageren op aardbei. iedere is vrij om zich in te schrijven waar dan ook . ik zelf sta ook bij een andere chat omdat daar ook mensen zijn die ik graag spreek. maar dat maakt mij zeker niet corrupt.
Citeren18.06.20080 likes
Beste Allemaal

Ik ben ajala en ik ben admin op xxxxxxxx,mijn baas Martijn heeft vertrouwelijk gezegd dat kletsen wordt overgenomen door chatcafe maar ik mocht hier niks over zeggen.

Ik zou daarom jullie vriendelijk willen verzoeken of dit topic gesloten kan worden ivm dat ik niet wil dat ze erachter komen dat ik het perongeluk heb doorgeluld.

Mvg ajala

1

Adverteer hier