Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Women only :D

Advertise here!!

Citeren22.09.20060 likes
In 3 min red ik het echt niet hoor, ben dan net nat en heb shampoo nog in mn haar en dan moet daarna nog de cremespoeling.
nadeel van lang haar, anders is het dadelijk niet meer uit te kammen zonder auwtjes

Groetjes Tess xXx
Citeren22.09.20060 likes
hahahahaahah dan ben ik de snelste van allemaal

ik douche me nl nooit, heb ook nooit make up op, heb lekker gore zwarte nagels zodat ik permanente nagelak heb, en uit mn neus hangen snotjes, aan mn kin zitten wratjes (met haar) en bh draag ik niet dus laat ze lekker walsen in mn shirt, onderbroek daarna ook maar weg gelaten (wel zo makkelijk...), mn schoenen pas ik niet meer door mn ongeknipte teennagels maar goed.... back to the nature, dus gewoon blote voeten.

Heerlijk, klaar bij t opstaan
Citeren22.09.20060 likes
heeeee espasa dan ken ik nog we iemand die je ff aan je haren naar zijn grot wil slepen hahhahahahhaha\

voor hem ben je de ideale vrouw zo te horen
Citeren22.09.20060 likes
ja ja..... juist daarom ben ik de ideale, mramm tongue:
Citeren22.09.20060 likes
mag ik meedoen, mensjes? ik ben geen echte man (hou niet van voetbal, snelle auto's, heb niet in het leger gezeten, supersnelle motoren enzo...interesseerd me allemaal geen ene ****) En bovenal hou ik niet van macho's!!!! of mensen die het altijd maar over *** hebben......

Kisses, Jaco xxxx

Advertise here!!

Citeren22.09.20060 likes
Nou Jaco hoelang tut jij voor dat je uitgaat dan??

Groetjes Tess xXx
Citeren22.09.20060 likes
Nou Tess, niet zo boos kijken hoor, ik wist niet dat je kwaad werdt!!!!!!!!!!!!...pfffff

Maar natuurlijk kleed ik mij goed, en ga van tevoren in mijn ligbad, en zorg ervoor dat ik er "Shiny" uitzie...

Kisses, Cootje xxx
Citeren22.09.20060 likes
Jaco vrouw geworden? :O
Citeren23.09.20060 likes
nou ik ook ong maar half uurtje hoor en als t echt moet nog sneller
Citeren23.09.20060 likes
doe er bijna een dag over
moet eerst al dat perkament smorgens strijken
en dan plamuren nou dat kost al een halve dag

Adverteer hier