Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Women only :D

1

Advertise here!!

Citeren22.09.20060 likes
Hallo dames,

Hier lekker babbelen zonder de mannen erbij
Lekker keuvelen over vanalles wat een man niet interessant vind
En over de mannen zelf tuurlijk

Wie wil er beginnen?

Groetjes Tess xXx
Citeren22.09.20060 likes
ok ff denken waar zullen we het over hebben. hoelang tut jij voor je weggaat
Citeren22.09.20060 likes
oh....toen ik 19 was, uuuuuuuuren, maandag al kleren in gedachte welke ik zaterdag aan deed, eenmaal zaterdag al weer 4 keer van gedachte veranderd....heeel lang douchen, echt "kiezen" welke parfum ik op zou doen, haren föhnen, make up en kleren aan....

nu, 3 kinderen verder.....half uur, zeker alles klaar
Citeren22.09.20060 likes
zo das best rap hahaha
douche kleren eten tutten half uur en weg ben ik
Citeren22.09.20060 likes
Kan sneller hoor ik binnen 10 min

Advertise here!!

Citeren22.09.20060 likes
Met douchen erbij nanc? Supernanc

Nou als ik snel doe dan ben ik ook wel klaar met een half uurtje, maar ik tut niet doordeweeks. Lekkere kleding aanwippen, mss ff douchen in de morgen, haar los laten drogen of als het droog is in een lekkere staart draaien en klaar.
Ga ik uit dan tel er maar 10 min bij voor make up en 10 voor mn haar met fohn drogen, was vroeger wel anders ja

Het allerlekkerste is zonder haast lekker een uur in en heet bad liggen stomen,mss met een boek erbij. Deur opslot en niemand die me mag storen. Hmmmmm das pas genieten, maar neem daar weinig tijd voor, helaas.

Groetjes Tess xXx
Citeren22.09.20060 likes
3 min douche en de rest voor aankleden en haartjes/make up maar dan doe ik wel een broek aan of rok in de zomer met panty komt er weer 4 min bij klote dinguhhhh
Citeren22.09.20060 likes
3 minuten douchen? hmmm kun je merken dat ik nog tijd over heb....

haha even denken douchen kwartiertje, klaar maken nou als ik meteen weet wat ik aan wil doen dan ben ik in totaal ook een kwartier kwijt voor het verder klaar maken dus... half uutje red ik het ook mee hihihi

meeste tijd gaat bij mij in het fohnen van mijn haren zitten maar ja ben net naar de kapper geweest dus daar kan ik nu ook weer op minderen hahahaha...
make-up ben ik binnen 5 minuutjes klaar mee, haar in model brengen duurt iets langer...

maar ach half uurtje vind ik netjes.. als je dan sommige kerels ziet hoe lang zij erover doen ... hihihihi
Citeren22.09.20060 likes
douche soms ook 3x pd he
smorgens
na sporten
en dan voordat ik naar bed ga
Citeren22.09.20060 likes
douche me ook twee maal per dag maar smorgens ben ik binnen een half uur klaar ja mijn haren zijn zo klaar gel erin haarlak erover lijntje onder de ogen zetten mascara op en ik ben klaar een maal per week doe ik alles goed wenbrauwen en zo noem ik ook mijn verwen dag en mijn nagels houd ik dagelijks bij zult mij ook nooit zonder gelakte nagels zien xxx peetje

1

Adverteer hier