Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wie o wie

1

Advertise here!!

Citeren28.12.20070 likes
Heyyyyyyyyyyyyy lieve chatters,

Ik durf het bijna niet te vragen en deze topic te openen maar doe het lekker toch hahahahahaah
Wie heeft mij gemist,ben namelijk terug van vakantie en was gewoon even benieuwd wie mij gemist heeft
(Sorry ik ben gewoon effe heel flauw en had er gewoon effe zin in om het te weten hahahahah)
Ben benieuwd,en alleen serieuze reacties
Citeren28.12.20070 likes
om eerlijk te zijn mis eigenlijk niet zo snel iemand chat met de aanwezige en wie er niet is is niet mee te chatten dan wacht wel als betreffende persoon weer terug is ze hoeven mij ook niet te missen als ik er niet ben maar dat ik blij ben dat je terug bent dat zeker maar dan omdat het gaat opschieten naar 7 januari
Citeren29.12.20070 likes
o was je weg dan bonneke :P

hahaha nee meis naturlijk heb ik je gemist :P :P :P :D hahaha

fijn dat je weer terug ben :D heb ik ook weer wat te doen op de forum :D
Rick
Citeren29.12.20070 likes
ik heb je gemist bonnnnnn
Citeren29.12.20070 likes
Lieve Bonneke,
Ik heb al die tijd met m'n ziel onder mijn armen gelopen. Probeerde te roepe, te belle, te faxen, maar niets hielp. Kreeg maar geen respons. Dacht echt dat je niet meer van me hield en was daardoor heel erg verdrietig. Ben bij me moeder gaan uithuilen en die zei, "ik snap ook nie waarom ze je in de steek heeft gelaten" Haaaaha
Maar lieve Bonneke, blij dat je er weer bent hoor!
Dikke kussssssss en knuffffffff van je liefhebbende Bertoesja.

Advertise here!!

Citeren29.12.20070 likes
Ik heb je wel gemist hoor! dacht al waar is ze nou
Nou welkom terug dan maar..

Gaaaaaaaaaaaaaaaap ben zo moe
Liefs XXX
Citeren29.12.20070 likes
Bonneke,

Ik ben onder behandeling van een psychiater geweest omdat jij kwijt was. Ik wist niet waar je was en raakte volledig in paniek. Nachtenlang heb ik door de straten gelopen om je te zoeken. Maar gelukkig ben je er weer en ik mag nu iedere dag weer een kwartiertje buiten van de dokter. Heb nog wel pilletjes die ik moet slikken...
Citeren29.12.20070 likes
wowwwwwwwwwwwww lieverds wat een geweldige reacties allemaal en thanks dat jullie gereageerd hebben hahahahahaah
Rick dat dacht ik inderdaad ook,lekker iets onzinnigs hier neer zetten zodat jij weer iets te doen had ,kussss en knufff

Buckie jij ook thanks voor je reactie,alles goed met je,ik mis jouw ook hoor hier dikke kussss en knufffff

Bert en Hunter sorry dat ik jullie zo heb laten schrikken was absoluut niet mijn bedoeling hoor,kussssssssssssss en knufffffffffffffff maar hou nog wel van jullie hoor als vriendin.

Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meis ik heb je ook gemist,en ik mail je nog kusssssssssssssss en knuffffffffffffffffff
Citeren29.12.20070 likes
Bonneke,

Waarom denk je dat ik sinds jaren ziek ben, van verdriet of course.
Welkom terug Bonneke,

Henry
Citeren29.12.20070 likes
wt bonneke

1

Adverteer hier