Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wie o wie

2

Advertise here!!

Citeren29.12.20070 likes
Heb je niet gemist, wist niet eens dat je weg was

Groetjes Tes xXx
Citeren29.12.20070 likes
op vakantie en ik heb niet eens een kaartje gehad
Citeren29.12.20070 likes
tuurlijk hebben we je gemist bonn, ik ook en je kletsmail . wahhhahha, volgende x ff zeggen he dat weg bent kunnen we er rekening mee houden en vast de taart aanbreken.....

groetjessss xxx
Citeren29.12.20070 likes
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa leuke reactie hoor hahahahahhahahahahahah

Maar goed heb vaak gezegd op scroll dat ik met vakantie ging maar jah als niemand dat wil lezen hahahahahaha Tessem jammer dat je me niet gemist hebt ik jouw wel namelijk.

Henry thanks lief van je hoor,Geminus ook heel erg bedankt voor je reactie. Mramm jah lekker ey heb ook niet eens je adres omdat je mij die niet wilt geven hahahahahah dus ken ik ook geen kaartje sturen he

Jamess nou ik ben dus weer terug maar jah dat had je al door ik mail je weer plat hahahahaah kusssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffff en lebberrrrrrrrrrrrrrrrrr hihihihihihi
Citeren29.12.20070 likes
we gaan er weer voor bonn.. wahahaha, en kreeg ook geen kaartje

Advertise here!!

Citeren30.12.20070 likes
jah duh jamesss waar gaan we voor??????

Leg eens uit als je wilt hahahahaha heb wel een vermoeden maar wil dat jij het zegt kussssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffff en ook jij geen kaartje omdat ik geen adres van je heb lekker puh hahahahaha
Citeren30.12.20070 likes
gewoon door gaan met lol maken bonn, en kaartje was maar gein, anders te weinig tekst... haha
Citeren30.12.20070 likes
ikeeee wel hooor bonneke :D:D:D
Citeren30.12.20070 likes
ik jouw ook queen,kusssssssss en knufff en thanks Bonn
Citeren21.01.20080 likes
Iedereen beseft denk ik wel dat er meer is!
Maar durft soms niet de stap te maken om een kerk de bezoeken.
De kerk is in de afgelopen jaren sterk veranderd en meegegaan met de tijd, wie zou er een keer behoefte hebben om te gaan?
2

Adverteer hier