Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

Wie komt er uit Assen?

1

Advertise here!!

Citeren18.11.20050 likes
Hallo, ik ben Caatje, 26 jr en ben op zoek naar een woning in Assen. Wie woont er ook in Assen en wil me bijkletsen over van alles en nog wat? (Het liefst iemand rond dezelfde leeftijd)

Je mag me altijd toevoegen op msn => chatchallenge@hotmail.com

Nou tot gauw dan maar!

Groetjes Caatje
Citeren21.11.20050 likes
tja, of dit nu de juiste plaats is om een woning te zoeken?
Er komen hier vast meer knullen uit assen dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen als je op deze mannier je addy plaatst
Citeren21.11.20050 likes
Ik ben niet speciaal op zoek naar mannen hoor .....
Citeren25.11.20050 likes
ik kom uit assen, maar ben geen man sorry.
Citeren01.12.20050 likes
Ik zoek ook niet speciaal naar mannen hoor! Vind het leuk te kletsen .... Ik zoek ook niet via deze site een woning, maar ik ben via makelaars op zoek naar een woning. Nu zoek ik gewoon mensen om over assen te praten en om zo dingen te weten te komen over assen.

Advertise here!!

Citeren01.12.20050 likes
ok.wat wil je weten, ik woon in assen..in het centrum van assen.(ik woon er mijn hele leven al}
Citeren02.12.20050 likes
OK leuk, wat zijn bv goede en mindere wijken, kan je er leuk uitgaan, winkelen etc? En wat vind je leuk aan Assen en wat vind je minder leuk aan Assen? En verder wil ik graag alles lezen wat je maar kwijt wilt!
Citeren06.12.20050 likes
er zijn veel goede wijken..ik persoonlijk vind 1 wijk wat minder, dat is achter het spoor.(vredeveld}
je kan er leuk uitgaan, het is een mooie stad, niet zoals amsterdam natuurlijk, maar het is redelijk groot en overzichtelijk.
veel gezellige kroegjes en een discotheek, mooie natuur(veel bossen).
kortom heel gezellig. het station is dichtbij, dus je kan zo op en neer naar bijv.groningen..assen ligt heel centraal vind ik.
Citeren08.01.20060 likes
Een stoplicht staat op rood, een stoplicht staat op groen... in Assen is altijd wat te doen!

Hunterleo
Citeren10.01.20060 likes
Ik vind zelf de wijk Peelo en Pittelo mindere wijken. Mijn voorkeur is Marsdijk of Kloosterveen.

Verder lijkt Assen me ook een leuke stad. We hebben helaas nog geen geschikte woning gevonden. Dus we zoeken nog even door .....

1

Adverteer hier