Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Wie herkend zich hierin?

Advertise here!!

Citeren31.10.20050 likes
jah dat ken ik dan owk wel weer hoor bar!!! ik kan owk nie tegen kritiek al is die goed bedoelt haha!!! ik doe alles hoe ik dat wil en als hun vinden dat ut anders moet moeten se dat maar mooi self doen!!!
kuss kirsten!!!
Citeren12.11.20050 likes
ik merk nu eigenluk tog wel dat een geheim voor je houden moeiluk is het gaat jeself tog pijn doen en ik merk de gevolgen de laaste tijd steeds meer!!!
maar vertellen aan iemand?? ? aan de ene kant: jah ik wil het wel maar aan de andere kant: nee ik kan en mag het niet vertellen!!!
als ik het vertel dan.....
dus nee dan zwijg ik maar weer maar dat wordt steeds moeiluker om er mee om te gaan!!! en ooit sou het iemand gaan opvallen dat ik ergens mee sit!!
kuss kirsten!!!
Citeren23.05.20060 likes
He hair.....
Ergens heb je gelijk: gevoel is iets anders dan verstand. Maar onthoudt: in elk van ons...diep van binnen, als je naar jezelf terugkeert, ligt een bron. En in die bron kun je alle woorden vinden, zelfs de woorden die beantwoorden aan wat je voelt. Geloof me, en probeer het. Je zult zien dat het werkt. Zo niet dan wil je het niet graag genoeg. Tot slot deze wijsheid: Iets wat men wérkelijk wil, dat zal men bereiken....dat is onvermijdelijk. Sterkte!
Citeren10.04.20090 likes
Iedereen heeft wel van die momenten denk ik..
Zelfs in zoverre dat je het wilt uitschreeuwen over de straat.. Is normaal.
Ook de frustratie dat het onmogelijk is, of tenminste hetgeen wat je ermee wilt bereiken.
Praat met iemand die je vertrouwd.
Citeren10.04.20090 likes
tis bijna 3 jaar verder hoor

Advertise here!!

Citeren10.04.20090 likes
Beter laat dan nooit
Citeren10.04.20090 likes
zeg gewoon wat ik denk niet zo moeilijk doen als het makkelijk kan.
wel oudbollig topic fieuwwwww
Citeren10.04.20090 likes
kunnen die oude dingen niet gewoon gesloten worden ?????
Citeren10.04.20090 likes
mrammm je moet juist dingen niet sluiten.................hahahah maar het is wel heel goed dat je het gewoon typt, ik dacht maar durfde het niet te typen en jij doet het gewoon maar even,,,,,,,,,,,,,dikke kuss en knufffffffffffff
Citeren15.09.20100 likes
Hoelang heb je hier al last van? En wat zijn de gevolgen van het binnen houden van je gedachten?

Adverteer hier