Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

Wie herkend zich hierin?

 
 
1

Advertise here!!

Citeren20.10.20050 likes
Ik word er wel e's mismoedig van, dat ik, wat ik voel niet zeggen kan.... Ik las dit toevallig ergens een keer, en herkende het meteen. In mijn hoofd maalt van alles, het komt er alleen niet uit... Erg frustrerend, dus als iemand hiervoor een oplossing weet....
Citeren21.10.20050 likes
hm ik zou het gewoon uiten zeggen wat je op je hart heb dus
groetjes shirley
Citeren21.10.20050 likes
ben jij al ooit getest op adhd ? of probeer een cursus assertiviteit......
Je moet eerst eens proberen te achterhalen "waarom" je het niet kunt ?
durf je niet ? of weet je de woorden niet ? herken je je gevoelens niet ?
Als je dit kunt achterhalen, kun je er ook mee aan de slag.....!!!!!
Het is in iedere geval het proberen waard........

groetjes nootje....
Citeren21.10.20050 likes
probeer anders eens te beginnen met opschrijven,kan ook heel goed helpen
Citeren21.10.20050 likes
Is vrij normaal en niks mis mee, vandaar dat je het herkent van uitspraken van anderen.
Gedachten en dingen in je hoofd die een eigen leven gaan lijden is normaal, of je iets mee moet kunt of moet doen.. tja dichten, of schrijven, tekenen of schilderen.. dat is persoonlijk.
Vergeet niet dat een gemiddeld mens maar 20 of 30 % van zijn hersens nodig heeft dan wel gebruikt in het dagelijks leven voor survival en dingen.
De rest gaat dan een eigen leven leiden in je hoofd.
Waters

Advertise here!!

Citeren21.10.20050 likes
Ik ben zo iemand die, als hij ergens mee zit, het er tegen iedereen gewoon uitflapt. Bij mij geldt de regel (en mss ook wel mijn levensmotto) "Gedeelde smart is halve smart" Als je tegen iemand over je probleem begint is er altijd wel iemand bij die een goede tip heeft, of wat wijze raad, waar je iets mee kunt doen. (Ik had het vandaag nog, ik had zoiets van :"Dit wil en MOET ik vandaag opgelost hebben, ben zelfs totaan de bedrijfsleider gegaan") Niemand op deze wereld is zonder problemen of zondes, een ieder draagt zijn kruis, ik vind dat we gewoon meer opener tegen elkander moeten zijn, en zeggen waar het op staat, hoe pijnlijk dat dan ook af en toe kan zijn.

Jacootje
Citeren21.10.20050 likes
ik kan het vaak owk gewoon tegen iedereen segge maar met sommige dingen kan ik dat ook niet dat hou ik dan voor meself hoewel erg slim dat niet is daarom is het nog steeds altijd het beste vind ik om er met andere over te praten en je hard te luchten!
kuss kirsten!
Citeren22.10.20050 likes
ik doe het meestal met beleid......en soms is het ook wel beter als je niets zegt...ook dat heb ik geleerd door de jaren.
Maar blijft nooit met opgekropte gevoelens lopen want dan heb je jezelf het meeste gekwetst.....

nootje...
Citeren25.10.20050 likes
jah je hebt helemaal gelijk hoor nootje!!! maar sommige dingen wil je gewoon aan niemand vertellen en voor altijd voor jeself houden he!!!
Dat heb ik ook hoor ik vertel eigenluk altijd alles wel aan minstens 1 iemand!!! maar ik heb owk al 6 jaar een"geheim" maar of ik dat ooit aan iemand sal vertellen ik denk het niet!!! sommige dingen kun je gewoon niet met anderen delen denk ik, voor jeself of voor een ander!!!
kuss kirsten!!!
Citeren28.10.20050 likes
ik herken me er ook in hoor.. als ik dan eindelijk een keer zeg wat ik denk of voel dan krijg ik commentaar en kritiek.. en ik kan al niet tegen kritiek.. dus dan denk ik ik hou voortaan mijn mond maar weer..
 
 
1

Adverteer hier