Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wie heeft een oplossing?

Advertise here!!

Citeren04.12.20120 likes
Hallo dames en heren,

Misschien dat jullie mij kunnen helpen of een idee hebben.

Het volgende is er aan de hand.

Ik ben 39 jaar sinds 2009 gescheiden, en ben het alleen zijn meer als zat.

Op een of andere manier kom ik maar geen leuke vrouw tegen waar ik mijn leven mee zou willen delen. De ene die ik tegen kom blijkt stiekem nog getrouwd te zijn, de ander blijkt 5 jaar vast gezeten te hebben voor drughandel en onderhoud nog steeds banden met die ongure types.
Echt waar kom je nou nog normale vrouwen tegen die het alleen zijn ook meer als zat zijn?
Ik heb van alles al geprobeerd, ingeschreven bij diverse dating sites (daar kom je veel nep profielen tegen). Lid geworden van diverse verenigingen (alleen maar getrouwde vrouwen). Bezoek regelmatig diverse feest avonden maar daar lopen ze niet rond.

Ik hoop dat jullie mij een zetje kunnen geven in de goede richting want dit is geen kwaliteit. Alle avonden alleen te eten en hele avonden alleen op de bank te zitten en altijd alles maar in je eentje moet overdenken en bedenken.

Thanks voor jullie tijd.

Groetjes,

LV
Citeren04.12.20120 likes
Succes
Citeren04.12.20120 likes
weet je leuke vent, wij zijn geen datingsite maar kom eens gezellig bij ons op scroll, het breekt ook je avonden en je heb eens een ander praatje en wie weet wat je hier misshien tegen zal komen.

you never no
Citeren04.12.20120 likes
ik weet niet of je hier een normale vrouw tegen komt. zitten hier een hoop rare types tussen
en misschien is dat nog wel het leukste een ongedwonge sfeer, gezellige gesprekken en wie weet kom je hier wel iemand tegen . je zal niet de eerste zijn.
kort geleden zijn ploff en butt getrouwd en die hebben elkaar hier ook leren kennen.
dus kom gezellig binnen en klets mee
Citeren04.12.20120 likes
zitten hier best leuke meiden tussen,leuke man.

Advertise here!!

Citeren04.12.20120 likes
hahaha auto. gekkie. ik niet hoooor
Citeren04.12.20120 likes
leuke vent, inderdaad kom een keer op scroll en klets gewoon gezellig mee, er zijn hier inderdaad relaties ontstaan, dus wie weet komt van het een het ander, je moet ergens beginnen, en hier komt een gesprek zo op gaan, heel veel succes, en wie weet zie ik je wel een keer op scroll
Citeren04.12.20120 likes
Goede avond leuke vent.

Het enige wat ik je kan zeggen is,
Niet te wanhopig zoeken want dan kom je juist de verkeerde vrouw voor jou tegen
Het is niet vervelend bedoel en ik snap best dat iedere avond alleen zitten niet leuk is.
En dat juist de vrouwen die jij nu leuk vind getrouwd zijn.
Maar juist als je het niet verwacht kom je die ene vrouw tegen, en dan hoop ik dat er de juiste klik is voor jou.

Maar kom ondertussen hier op scroll gezellig mee kletsen er zitten mensen tussen waarmee je dan misschien wel een hele mooie vriendschap mee kan opbouwen.
En zelfs op scroll kan je een gesprek met iemand hebben waar jij veel aan zal hebben.
Al is het maar die persoon waarbij je toch even je verhaal kwijt kan.
Dit kunnen vrolijke verhalen zijn maar juist ook de minder vrolijke verhalen.

Ik hoop dat dit niet negatief over komt leuke vent want dat is echt niet mijn bedoeling.

Groetjes Beertje
Citeren05.12.20120 likes
hei leuke vent
kom maar gauw op chat
ik ben der ook
en het is 2012 dus mannenliefde is ook mogelyk

Adverteer hier