14.09.20080 likes
Zo effe foto's geupdate

Advertise here!! |
14.09.20080 likes Zo effe foto's geupdate ![]() |
14.09.20080 likes Hey lieve Kletsen Eftelinggangers.. zonder jullie was het zeker niet zo gezellig geweest... dikke kuss van Babs en tot nog eens!!! |
14.09.20080 likes thnnxxx voor 1ste 2 foto' s wadeer ik enorm ![]() |
14.09.20080 likes erg leuk hoor!
alleen was ut vies weer jammer voor jullie |
14.09.20080 likes zijn weer mooie foto's die geplaatst zijn hebben we weer een indruk hoe jullie je vermaakt hebben bedank fotograaf
gr Visser |
Advertise here!! |
14.09.20080 likes zijn mooie foto`s
kusssssssssssss en knufffffffffffffffff |
14.09.20080 likes heeii was erg moo ien leuk in de efteling vond het leuk jullie ontmoet te hebben!!!
babs seggen jah ik ga in de pyton hoor!!! hihihi sij nwe in de efteling, gaat mevrouw alleen maar elk eetentje binnen hiihih! peach inmiddels al opgedroogt??? ik koude en vermoeidnde dag maar sekers leuk!!! en overal werden de stikkers agtergelaten hihi! mooie foto's hoor!!! thanks voor de leuke dag!!! kussie kirsten |
14.09.20080 likes ja hele leuke dag gehad erg genoten net als iedereen
ik zal ook wat foto's erop zetten. vraag me af of bijna 150 foto's genoeg zou zijn ![]() |
14.09.20080 likes 150!!!!!!!!! ![]() |
14.09.20080 likes Hallo people
Wij hebben ook een hele leuke dag gehad!! Veel gezelligheid al in de trein erheen en later in het park was enorm gezellig en erg genoten. De eerste attracties waren nat en wild maar mocht de pret niet ![]() ![]() Het sprookjesbos was ook erg leuk alleen moest je oppassen voor muntjes kakkende ezels die erg toch met een kracht uitkwamen. ![]() ![]() Boerharm kreeg er zelfs in in zun handen geschoten. ![]() Maar vooral de eettentjes waren een enorm succes!! ![]() ![]() Op de terugreis hadden hard ik en de kleine een probleempje we konden niet op tijd de trein verlaten dus reed die door met ons. ![]() Die hadden de grootste lol erom. Wij ook nadien. ![]() ![]() Dus echt een super dag gehad!!!! Tegen 23.30 waren we weer thuis!! Liefs Hard Diaantje en Milan |