Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wie gaat er mee naar de Efteling??

Advertise here!!

13.09.20080 likes
dat mens denkt alleen aan eten lol
13.09.20080 likes
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,maar zonder gekheid,ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben gehad met elkaar,en ik hoop dat er nog leuke foto`s geplaatst worden,dikke kussssss en knuffffffffffffff
13.09.20080 likes
Zowwww.. waren we weer
Het was een topdag,we zijn half bevroren en we zijn Hard en Diaan plus kind en bagage kwijtgeraakt ff,hebben alle eettentjes zo'n beetje gehad,heb Sjeikes zijn handje vastgehouden op weg naar Fata Morgana,Ron heeft 1 pint achterovergeslagen,Peetje heeft aan de Unox zijn worst gezeten,Peach en Steve wilden in de Vliegende Hollander die gauw dicht ging toen zij die attractie naderden,Metal ging in de wildwaterbaan en had gelijk het hele zitvlak nat,Schorp zat te vunzen met Sjeik bij de Indische waterlelies en zij en Diaan waren niet los te weken bij de Efteldingen waardoor wij zo laat thuis waren, Kirsten hing de clown uit met haar 2 verschillende hippe kleuren veters in der gympen en der blitse kletsen.com sokken en Babs sjokte van eettent naar eettent,kortom,het was een onvergetelijke dag,de kinderen van Schorp en Diaan hadden geen kind aan onsennn.. gelukkig hebben we de fotoos nog...
kuss,Babs
13.09.20080 likes
Babsie ik zei je bent een moordwijf en ik lig dubbel om je verhaal had al opsporing ingeschakeld als jullie de weg kwijt waren geweest maar wacht de foto's af kussssssssss knufffffffff Visser
13.09.20080 likes
kannie w88 op de fotos babs

Advertise here!!

14.09.20080 likes
Zo heb nu effe meer tijd effe een paar foto's erbij

Ten eerste twee voor sjoeke

De ingang van de efteling

Sjeik en Schorp kwamen met de auto effe wachten dus

Verzamelen bij de ingang

Daar gaan we dan Babsie helemaal happie

Dacht dat alleen Babs veel at op zo'n dagje Steve en Peach kunnen er ook wat van

Effe stukkie lopen maar weer

Toen kwamen we weer een eettentje tegen je kan raden wie het eerste weer was........

Zwervers waren er ook (fata morgana)

(kwaliteit is niet even altijd goed snorry)

Even kijken bij de dansende schoentjes

Sprookjesbos

Kirsten en ikkie

Van elkaar een foto maken

Diaan en Schorp

Sjeik

Weer aan de wandel

Jahoor eettentje........

Effe rust dus en effe zitten

Typisch belgisch gna gna

Vrouwtje_48 Sjeik en Boerharms

Maar weer verder dan

Tuurlijk eettentje

Effe weer bijtanken

Brendan

Steve en Peach nog een keer

Diaan met milan

Kletsen.com bankie

Hoezo reclame ?

Ow ships eettentje Babs er gelijk op af

Iemand had een geest gezien

De hele meute bijelkaar

Vanuit de pagode

Sjeik liep ongemerkt reclame te maken gna gna

Hmmm zo dat was het wel denk ik zo'n beetje maar was gezellie

Greetz Babs en Metal
14.09.20080 likes
hahahaha wat gezellig allenmaal
en wat leuk die stickers
maar jammer ik ben altijd van de partij geweest , mis dat wel maar komt weer een tijd voor mij

kusssssss lieve chaters
14.09.20080 likes
leuke foto's
en babs,je lacht een keer,toppie,hahaha
14.09.20080 likes
het was inderdaad een super gezellige dag, dankzei,babs,metal,schorp .sjeik, diaan,hard,peach,steve,kirsten en mijn boerke lieverds dank jullie wel voor de supergezelige dag
onze fotos volgen nog peet gaat eerst ff een paar uurtjes werken

dikke kussssssss peetje
14.09.20080 likes
jaaahaaaa was een geslaagte gezellige dag in eftelinggggggg
thnxxx voor de lol diek heb gehad met daggie weg babsie metal vrouwtje boertje peach steve kirsten diaan hard en me lieve sjeikie:-)
en de kids natuurlijk

kusssssssssssssss kussssssssssssssss lieverdsen knuffies van van me kleine engeltjes

Adverteer hier