13.09.20080 likes
dat mens denkt alleen aan eten lol

Advertise here!! |
13.09.20080 likes dat mens denkt alleen aan eten lol ![]() ![]() |
13.09.20080 likes whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,maar zonder gekheid,ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben gehad met elkaar,en ik hoop dat er nog leuke foto`s geplaatst worden,dikke kussssss en knuffffffffffffff |
13.09.20080 likes Zowwww.. waren we weer ![]() Het was een topdag,we zijn half bevroren en we zijn Hard en Diaan plus kind en bagage kwijtgeraakt ff,hebben alle eettentjes zo'n beetje gehad,heb Sjeikes zijn handje vastgehouden op weg naar Fata Morgana,Ron heeft 1 pint achterovergeslagen,Peetje heeft aan de Unox zijn worst gezeten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kuss,Babs ![]() |
13.09.20080 likes Babsie ik zei je bent een moordwijf en ik lig dubbel om je verhaal had al opsporing ingeschakeld als jullie de weg kwijt waren geweest maar wacht de foto's af kussssssssss knufffffffff Visser |
13.09.20080 likes kannie w88 op de fotos babs |
Advertise here!! |
14.09.20080 likes Zo heb nu effe meer tijd effe een paar foto's erbij
Ten eerste twee voor sjoeke ![]() ![]() De ingang van de efteling ![]() Sjeik en Schorp kwamen met de auto effe wachten dus ![]() Verzamelen bij de ingang ![]() ![]() Daar gaan we dan Babsie helemaal happie ![]() ![]() ![]() Dacht dat alleen Babs veel at op zo'n dagje Steve en Peach kunnen er ook wat van ![]() ![]() Effe stukkie lopen maar weer ![]() ![]() ![]() ![]() Toen kwamen we weer een eettentje tegen je kan raden wie het eerste weer was........ ![]() Zwervers waren er ook (fata morgana) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (kwaliteit is niet even altijd goed snorry) Even kijken bij de dansende schoentjes ![]() ![]() Sprookjesbos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kirsten en ikkie ![]() Van elkaar een foto maken ![]() Diaan en Schorp ![]() Sjeik ![]() Weer aan de wandel ![]() Jahoor eettentje........ ![]() ![]() Effe rust dus en effe zitten ![]() ![]() Typisch belgisch gna gna ![]() Vrouwtje_48 Sjeik en Boerharms ![]() Maar weer verder dan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tuurlijk eettentje ![]() ![]() Effe weer bijtanken ![]() Brendan ![]() Steve en Peach nog een keer ![]() Diaan met milan ![]() Kletsen.com bankie ![]() ![]() Hoezo reclame ? ![]() ![]() Ow ships eettentje Babs er gelijk op af ![]() ![]() Iemand had een geest gezien ![]() ![]() De hele meute bijelkaar ![]() ![]() Vanuit de pagode ![]() ![]() ![]() Sjeik liep ongemerkt reclame te maken gna gna ![]() ![]() Hmmm zo dat was het wel denk ik zo'n beetje maar was gezellie Greetz Babs en Metal |
14.09.20080 likes hahahaha wat gezellig allenmaal ![]() en wat leuk die stickers ![]() maar jammer ik ben altijd van de partij geweest , mis dat wel maar komt weer een tijd voor mij ![]() kusssssss lieve chaters |
14.09.20080 likes leuke foto's
en babs,je lacht een keer,toppie,hahaha |
14.09.20080 likes het was inderdaad een super gezellige dag, dankzei,babs,metal,schorp .sjeik, diaan,hard,peach,steve,kirsten en mijn boerke lieverds dank jullie wel voor de supergezelige dag
onze fotos volgen nog peet gaat eerst ff een paar uurtjes werken ![]() dikke kussssssss peetje |
14.09.20080 likes jaaahaaaa was een geslaagte gezellige dag in eftelinggggggg ![]() ![]() thnxxx voor de lol diek heb gehad met daggie weg babsie metal vrouwtje boertje peach steve kirsten diaan hard en me lieve sjeikie:-) en de kids natuurlijk ![]() ![]() kusssssssssssssss kussssssssssssssss lieverds ![]() ![]() |