Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

What kind of father....

Advertise here!!

Citeren25.08.20060 likes
Waarom ?

Waarom duurt geluk zo kort?

Waarom duurt geluk maar heel even?

Waarom duurt pijn zo lang?

Waarom duurt pijn mijn hele leven?

Ik moest gewoon ergens een uitlaatklep vinden, men vader heeft me heel men leven verwaarloosd en altijd als ik probeerde contact te zoeken eindigde het in pijn. Vandaag was de laatste stap, ik heb men besluit genomen, hij mag rotten in de hel. Ik wil hem nooit meer zien of horen, ook al ben ik dan nog zo kwaad...ik voel me alleen en verloren wat moet ik toch doen?
Citeren25.08.20060 likes
Verloren

Telkens weer
kras na kras
zo verloren
in het diepst van mijn hart

Tranen vloeien maar kunnen de
wonden niet helen
het is als een bloem die blaadje
na blaadje verliest
zo verlies ik telkens weer de moed

Personen met goede bedoelingen
een troost, een haat
hoe goed ze het ook bedoelen
ik zak langzaam weg
dieper en dieper

telkens weer
kras na kras
zo verloren
in het diepst van mijn hart
Citeren25.08.20060 likes
Evikenobi,

Waarom jezelf nog pijn doen.........
Laat het los,het kàn gewoon niet anders,kies voor jezelf,je eigen leven! Een vraag die ik mezelf steeds vaker stel is:" Wat heeft al die moeite en al die pijn je nou opgeleverd?"
En vaak moet ik dan antwoorden: "Niets,alleen nòg meer ellende!"
Leren accepteren en loslaten is het moeilijkste wat er is,maar soms kùn je gewoon niet anders,om zelf te overleven en te lèven!
Heel veel sterkte en succes.......
XXX Suus
Citeren26.08.20060 likes
ken het klein beetje, altijd op zoek naar waardering of is schouderklopje. en eigenlijk al weten dat je die niet krijgt.
het sloopt jezelf dan alleen....dus idd kies voor jezelf en die je wel lief hebben. doet pijn maar beter afstand nemen dan de pijn van steeds weer teleurstelling. en je hebt die beslissing al genomen begrijp ik....ff klote tijd nu miss maar hopelijk ook opluchting een beetje
take care evikenobi
kusss feye

Adverteer hier