|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahaa!
nou ik vind shoppen helemaal gewldig, heb egt veel kleren hahaha vooral shirtjes  en me schoenen worden er ook steeds meer...  maar ik draag in ieder geval nooit zwart en voor de rest kan je me in veel wel vinden, 1 ding wel heb nogal eens een te groote broek aan, wat egt niet mooi is hahaha, maar sit wel lekkr...
maar let er meestal wel op hoor en het liefst heb ik gewoon een shirtje aan en broek of rok!
kuss kirsten |
tiblizla Undefined 150 berichten kleren kunnen veel verbergen  Respect,Tib xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten jaaaaaaaaaaaa Kirsten....shoppen is heerlijk!!!!!!!!!!!! XXXX
Jacootje XXX |
MariDiLenski Undefined 8 berichten Ik denk niet dat kleding altijd een juiste weerspiegeling geeft van wie je bent. Ik denk dat je je vaak ook kleed naar wat men van je verwacht. bijvoorbeeld op het werk. Sommige mensen moeten een maatpak dragen omdat de job dit verwacht maar in hun vrije tijd kan de steil of smaak van die persoon heel anders zijn. En als buitenstaander kan je dat natuurlijk niet alijd zien he...
Maar ik denk wel dat je uit kleding en de manier waarop ze gedragen wordt kan afleiden wat voor type iemand is, nonchalant, punctueel, verzorgd... kan je volgens mij wel zien aan details.
Maar ja is nogal een moeilijk onderwerp he  en smaken zijn OH ZO Verschillend...
Groetjes MariDiLenski |
Anonymous Undefined 65739 berichten ga zaterdag weer shoppen, en denk dat ik dan aan een klerenkast erbij toe ben.
x cats. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kleren maken de man zegt men
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hihih jah cats ik owk onderhand had vorig jaar een nieuwe klerenkast gekregen een veel grotere maar die zit nu owk alwer bomvol whahahaa!
maar shoppen blijft zo leuk!!!
en ik heb iets te vaak dat ik sommige dingen maar heel ff leuk vind haahaha! of ik vind ze te lang leuk juist hihihi!
heb bijv. een shirtje maar 3 keer gedragen ofsow maar heb owk weer un broek die al 4 jaar oud is hahaha draag um nog steeds!
maar nu is een broek an mij vanogtend kapot gegaan... agjah heb ik weer een heel goede reden een nieuwe te kopen he hihihi!
kuss kirsten! |
OmaLisa Undefined 6 berichten Hoi Luitjes
Kleding zegt mij niks,Wat heb ik aan prachtige kleding .Als de inhoud er onder de kleding niet deugd .slecht of bedorven is.
Oma Lisa |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten nou oma kleren maken wel de man he hoeven geen dure kleren te zijn , heb ik ook niet ,ik zie er in kleren van zeeman net zo goed uit als welk duur merk dan ook, tja ben eigenlijk wel een beetje ydel als is het goedkope kleding xxx peetje |
Timberland Undefined 2690 berichten mijn moEp heeft hele mooie kleren altijd aan, vooral die leren kleding staat haar tof (je weet wat ik bedoel he moEp?)
en niet te vergeten dat zelfgemaakte schortje  kus, tim |
|