|
|
|
kissie20v Undefined 19 berichten Ze zeggen kleren maken de man,.....maar maken kleren de vrouw ?
Wat denken jullie?
Zeggen kleren veel over wie je bent of juist niet?
Of is het msh maar iets heel kleins waar je op let?
|
soms wel hangt er vanaf wat je aan hebt. maar het zegt zeker iets over hoe je je voelt op dat moment.
en voor de rest heb ik er geen verstand van sorry , ben niet zo mode bewust
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Kleding is alleen uiterlijk,maar bepalen absoluut niet het innerlijk van een mens. Helaas worden mensen tè vaak nog beoordeeld op het uiterlijk! Maar,iedereen heeft zijn eigen smaak,zijn eigen voorkeuren en dat is juist weer het mooie!!!  xxx Suus |
Elmer Undefined 78 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten kleren zeggen eigenlijk zo goed als niks over en persoon vind ik...
zelf zou ik nooit zwarte kleren dragen, amar dat is iets persoonlijks en zecht ook niks over mij, want zou ik het wel dragen veranderd er niks aan me....
kuss kirsten! |
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahahahaha elmar  kussss mama xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten kleren, vindt ik best belangrijk, ben echt wel koopziek wat dat betreft. Maar of het iets over de persoon zelf zegt, Nee hoor.
ik ken mensen met de mooiste kleren, maar oh zo slecht van binnen, ken ook mensen die geen mooie kleren dragen, maar zijn o zo goed van binnen.
Denk dat ieder voor zich zelf uit moet maken, of kleren belangrijk voor je zijn, of niet...
bij mij is het in elk geval zo, als ik iets "slonzigs"aan heb, voel ik me niet prettig, om zo buiten de deur te gaan.
groet cats. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Als ik thuisben heb ik meestal trui en alles wat gewoon lekker zit, maar als ik op visite ga of wegga dan doe ik altijd wel iets netters aan. maar mijn gympen en spijkerbroek blijven mijn favoriet.
Gr,
Anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik waad mij gaarne in zwarte kleren, maar dat heeft met mijn geaardheid te maken (GOTH) en voel mij er ook prima bij thuis, alhoewel ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds vaker in gekleurde kleren rondhuppel hihihihihh....(zou het De Liefde zijn mss?  )
Jaco XXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten of mss de mode jaco?? whahahahhaha kusssssssssss |
|