Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wat vinden jullie van de feestdagen?¿

1

Advertise here!!

Citeren24.12.20060 likes
Hehoi lieve mensen,

wat vinden jullie eigenlijk nu echt van de feestdagen?
Mijn idee over deze tijd: iedereen verwacht dat alles gezellig en happy is, hierdoor proberen ze zelf tegenover anderen aan die verwachtingen te voldoen, dit levert veel stress op (heb ik de juiste cadeautjes, gaat het eten goed, gaat tante zus geen ruzie maken met neef zo, waar haal ik het geld vandaan, en ga zo maar door).
en ik doe er vrolijk aan mee, wandelend langs de rand van overspannen zijn/burnout whatever zet ik een lachend masker op en stap ik zo op de trein naar mijn familie . Vanmiddag mn moeder helpen koken en vanavond de cadeaus. Ik ben stiekem jaloers op die man/vrouw die ze gisteren langs het spoor bij station Groningen hebben gevonden.
Prettige feestdagen allemaal! en tot over een paar dagen.
Citeren24.12.20060 likes
denk niet dat je daar jaloers op hoef te zijn zal een reden hebben gehad dat ze je lang het spoor vinden weer een nachinist in schok toestand en wat kado's betreft doe ik al jaren niet meer aan bevalt me best hoop ook dat het snel 3 januari is en alles weer normaal is en iedereen normaal doet zal wel een winterslaap willen doen in maand december

groeten visser
Citeren24.12.20060 likes
Tja, wat vind ik van de feestdagen?

Erg leuk, morgen naar de Winter Efteling, en 2e Kerstdag voor zover ik weet helemaal niets, maar ik heb gisteren op Nintendo Gamecube "The legend of Zelda, Twilight princess" gekocht, dus daar kom ik die dag wel mee door (vannacht tot 03.00u zitten spelen )

Moet wel heel eerlijk bekennen dat Kerst toch heel anders voelt als je alleen bent, lang niet meer zo knus en gezellig als "vroeger"

Maar ik vermaak me prima hier

Jaco
Citeren24.12.20060 likes
houd me helemaal bezig met de kerstgedachten
doe ff relaxt en ga mezelf niet op liggen fokken;)
het heele jaar is al stressen
Citeren24.12.20060 likes
hmm jah kerst, jaar in jaar uit het zelfde geweest bij ons hier, 1 ste kerstadag kwamen me ene opa en oma de andere kerstdag de andere!

nu niet, 1ste kerstdag komen me beiden opa's en me oma, en me broer! daar heb ik niet sown sin in, de hele dag een beetje beneden rondhangen en ' gezellig' praten, en vervolgens met se alleen uitgebreid eten! dat vind ik sowiesow al stom, waarom is een kerstdinee bij de meeste tog zo belangrijk? ik heb zoiets van eet gewoon normaal en geef de rest van je geld weg aan mensen die het echt nodig hebben...

tweede kerstdag: daarvoor hadden ik me ouders broer en zijn' vriendin' lootjes getrokken, helaas hebben ze het vorige week uitgemaakt, tot gevolg dat de lootjes moesten worden gewisseld en ik nu duz al weet wie iedereen heeft, maarja daar zit ik niet zo meehihi
nouja die kerstdag wordt ik elk geval beter denk ik, kan ik teminste wat me eigen gang gaan

jullie een fijne kerstdagen!

kuss kirsten!

Advertise here!!

Citeren25.12.20060 likes
pffffff...
de kerst dagen word er zo zot van...
idd allemaal mensen die zich liever en leuker maar ook vooral happy"r voor doen
dan ze in werkelijkheid zijn...
overal lach bekkies...tjee wat een circus atraktie...
bah bah idd winter slaapie zou wel passen bij mij
en neiuw jaar da gaat eerlijk gezegt wel...daar ben ik mega in..
heerlijk maar wel met de mensen om me heen
waar ik van hou en of me naast in het leven staan..
raar mss???..nee hoor...
dan zijn de meeste lach bekkies al gedooft...
en idd jaco kerst alleen is lang nie meer zo bijzonder als met zijn 2en...
greetzz..kisses...
da was mijn kerst mening..
...~~** mariska **~~...
Citeren25.12.20060 likes
ik heb er maar 1 woord voor en dat is gaaaaaaaaaaaaaaf

ok tis een beetje verplicht leuk doen maar omdat het zo verplicht is houd bijna iedereen zich er wel een beetje aan en is er eindelijk een beetje tijd om elkaar te zien.
Citeren25.12.20060 likes
Het is gelukkig maar eens per jaar, dat scheelt een hoop.
Citeren25.12.20060 likes
en die dagen zijn gelukkig snel voorbij gaan we weer naar het voorjaar toe vogeltjes fluiten de bollen komen weer uit dagen gaan lengen dat is mijn mooie tijd

visser
Citeren26.12.20060 likes
kerstdagen zijn rot! moet je met je familioe zitten, : wat had je als cadeutje gekregen??????? is die dan niets waard, ben je ook niets waard!!!!!!! dus maar oprotte met datv feestje: straks moet feyenoord weer aan de slag, en dat is belangrijk!!!!!

1

Adverteer hier