Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wat is jouw favoriete stad?

1

Advertise here!!

Citeren25.12.20070 likes
Wat is jouw favoriete stad in ons eigen kikkerlandje en welke stad in het buitenland. En oh ja, waarom?
Ik begin, wie volgt?

Nederland: Rotterdam ,heerlijke studententijd gehad, veel lol gehad, daar ben ik eigenlijk gevormd.

Buitenland, Tsja, New York, mijn stad geworden, veertien jaar gewerkt en gewoond, daar getrouwd en vader geworden maar ook weer gescheiden, dessalniettemin kan geen stad daar tegenop, mijn mening dus.
Citeren25.12.20070 likes
'nederland: delft en rotterdam

buitenland: omg mallorca
Citeren25.12.20070 likes
Ik kom graag in omgeving zeeland, Domburg, zoutelande kwam daar vaak met mijn lief heliber!

Gent kom ik graag zo romantiche veel te zien fijn aandenken !

P,S mijn wereld is niet zo groot beterft vakantie oorde :P

gr wonder
Citeren25.12.20070 likes
Nederland: Maastricht, Eindhoven

België: Koersel, Blankenberge

Buitenland: Tokyo, Sydney, Madrid
Citeren25.12.20070 likes
dernthe en venetie italie rome frankrijk engeland londen

Advertise here!!

Citeren25.12.20070 likes
omgeving zuid holland
Citeren25.12.20070 likes
nederland Amsterdam ben ik opgegroeid en een fijne vrijgezellentijd gehad

buitenland tot op heden zijn er 2 steden Wenen en Boedapest waar ik voor gevallen ben
Citeren25.12.20070 likes
Amsterdam. De stad waar ik geboren ben en 21 jaar gewoond heb.
Buitenland is moeilijk zoveel mooie steden gezien maar nooit gewoont in het Buitenland,dus denk dat ik dan ga voor Barcelona
lekker dicht bij strand en shoppen is ook lekker te doen.
Kijken wanneer ik weer een weekendje ga :D
Citeren27.12.20070 likes
Pfff.... moeilijk.... In Nederland kan ik niet echt kiezen, vooral omdat de steden zo verschillend zijn, maar mij favoriete steden hier zijn: Breda (gezellige bourgondische doe-maar-normaal sfeer), Den Haag (sjiek maar zeker ook volks) en Amsterdam (gezellige puinhoop). In het buitenland veel steden gezien maar by far mijn meeste favoriete stad is San Francisco. De sfeer is er geweldig, de beste restaurants van de US, de bouw vd stad op al die heuvels, prachtige huizen en parken. Ik ben er vaak geweest voor mijn werk en wil ASAP weer terug maar dan voor vakantie. Tip: huur een auto op een zonnige dag (Ford Mustang cabrio) en rijdt de heuvels open af en dan richting Napa Valley via de Golden Gate Bridge, not to be missed. As je van sea-food of Italiaans eten houdt, this is the place to be!
Citeren27.12.20070 likes
Was nog even vergeten dat San Francisco natuurlijk ook zo'n beetje het paradijs op aarde is voor de liefhebbers van China-food. China Town is hier geweldig en daar kan geen enkele stad buiten China tegenop. Toppie!!!

1

Adverteer hier