|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Vroeger heb ik wel eens in een Joegoslavisch restaurant gegeten !(hier in Nederland).
Heerlijk van smaak en heel veel vlees !......die zie je tegenwoordig niet meer !!!!
Jammer, want ik vond het heerlijk !!!!!
Heb jij dat ook wel eens ????
Of wat zou jij willen eten, wat je nog nooit gegeten hebt ???????
Groet wonderfull ;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 hier in rotterdam is zo restaurant wonder ben er 1 x geweest was wel lekker maar niet veel ik zou die taart wel eeens willen proeven waar jullie het oven gehad hebben naam ben ik kwijt orry
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou wonder, mochten jullie ooit mijn kant opkomen, heb ik wel een heel bijzonder restaurant, wat ik kan adviseren, je zult er aan je trekken komen. Heel veel groetjes van cats xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten wonderfull waarvor probeer jeself niet iets nieuws te maken? kan tog owk heel lekkr sijn! hihi! maare dan wel dat vlees weg laten he  hihi
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten uuhhh zou ,t niet weten .... wat een boerin niet kent eet ze niet
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mmmmmmmmm....Joegoslavisch eten Wonderfull, nam nam  Ik ben een keer of 10 op vakantie geweest in Joegoslavie, en het eten is daar heerlijk, vooral de chevapcici (gekruide kleine worstjes) en de gefrituurde inktvisringen genoten mijn voorkeur.
Maar wat ik ooit nog eens zou willen eten (niet dat ik het doe hoor hihihi) zijn slakken (escargots) oesters en zo'n mooie rode kreeft die ziet er ook altijd wel heel erg spannend uit  XXX Jaco |
vrouwtje 46 Undefined 78 berichten inderdaad lekker eten bij de joegoslaaf allen het aperatievje giert altyd weer door mijn keel,neem me steeds voor geen apratievje meer en dan toch.....en jaco slakken wou ze ook eens eten maar heb ze toch eerst goed bekeken,heb er 1 opgegeten niet kijken hoe,nouvoor mij dus nooit geen slakken meer maar verder ben ik geen boer he gewoon alles proberen .  xxxxxxxxpetra |
Anonymous Undefined 65739 berichten wondertje in amersfoort zit een hele goeie balkan restaurant,...... ff testen?? hihi
kussssssss toppie het lekkerste droppie!! |
jimmy55 Undefined 2 berichten he wondertje je weet dat ik met een afrikaans getrouwd ben ,
dus wij eten ook veel afrikaans hihi logisch
zo eten wij geregeld sprinkhanen . echt lekker als ze juist zijn klaargemaakt
maar wat ik graag eens zou eten mmmmmmmmmmmmm
Panda-beertjes dat lijkt mij wel lekker(op de bbq) |
|