Wauw Eiffas, daar sta ik nu, met mijn mond vol tanden

Heeeeeel erg bedankt voor je uitleg, hier heb ik zeker iets aan XXXX
Droom 1:
Klopt helemaal, al sinds ik me kan herinneren ben ik geobsedeerd door het duistere, het enge in het leven. Op de kleuterschool bv tekende ik al duivels, demonen en vleermuizen, dit in tegenstelling tot mijn klasgenootjes, die alleen maar vrolijke dingetjes tekenden.
Vanwaar die fascinatie voor het duistere, het enge? Ik heb werkelijk geen idee, maar het heeft altijd al in mij gezeten.
Als
kind trok ik mij ook het liefst terug op mijn veilige kamertje, tesaam met mijn horror bouw
modellen, waar ik uren aan kon spenderen, al bouwend en schilderend...
Droom 2:
Ook deze uitleg klopt, ik moet je met alle eerlijkheid vertellen, dat ik sinds mijn ex bij mij weg is (vorig jaar januari) het zoveel drukker heb, als toen ik een relatie met haar had. Ook op het werk is het al maanden een gekkenhuis.
Dus je kan je wel voorstellen dat ik blij ben als ik s'avonds thuis ben!
En ja, het ontsnappen uit de realiteit klopt ook helemaal, vandaar ook wss mijn fascinatie voor het duistere, de horror
films, vaak kunnen die niet, kwa realiteit (monsters bestaan nu eenmaal niet)
Als ik mijzelf moet vereenzelvigen met een
filmkarakter, dan zou het zonder enige twijfel Edward Scissorhands zijn, uit de gelijknamige
film (ik weet niet of je 'm ooit gezien hebt?) :een vreemd en duister persoontje, enigzins "schuw" voor de buitenwereld (realiteit dus weer) maar gezegend met een heel lief karakter, open en eerlijk, als ik dat zo van mezelf mag zeggen?
Nogmaals heel erg bedankt voor je uitleg Eiffas, ik ga hier zeker wat mee doen XXXXXX
Dikke kussss en knuffff
Jaco XXX