Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Wat heb ik nu weer gedroomt!!!!

Advertise here!!

Citeren10.12.20060 likes
Heb JIJ dat ook wel es? Van die dagen dat je
s morgens wakker wordt na een levensechte droom...
Wat zou ie betekenen???

Als je op de onder staande link klinkt kun je erachter komen wat de dingen die in je droom voorkwamen betekenen....
Ik heb er in elk geval baat bij!

URL
Citeren10.12.20060 likes
Ja Saffie, dat ken ik maar als te goed, ik droom zoals ieder mens, iedere nacht, maar kan meestal mijn dromen niet herinneren s'morgens.

Verschillende dromen zijn mij bijgebleven, die had ik toen ik klein was altijd, en nu nog wel eens:

-Ik loop in mijn ouderlijk huis naar boven om te gaan slapen als klein jochie, en word opgeschrikt door een persoon die achter mijn slaapkamerdeur staat, met een lange zwarte jas aan en waarvan ik zijn gezicht niet kan zien, dan word ik wakker...

-Ik sta op het schoolplein en iedereen gaat voor mij wijken, ik ren tussen de menigte door en plotseling kan ik vliegen, ik vlieg over de school heen, en ondanks dat ik hoogtevrees heb, voelt het toch heerlijk aan.

Jaco XXX
Citeren11.12.20060 likes
hai Ocaj,

Droom 1:
De man met de zwarte jas zonder gezicht is je onderbewuste of donkere kant van je zelf....
De slaapkamer kun je zien als je veilige plekje
de deur staat voor gesloten of openheid van je persoonlijkheid
Vaak dromen we angstig over mensen zonder gezicht als we het geestelijk druk hebben of bang zijn voor het onbekende...probeer es terug te gaan naar die tijd wie was je/ wat deed je rond die periode....wat gebeurde er in je omgeving

Droom 2:

Kan worden uitgelegt als het even vrij zijn van de dagelijkse beslommeringen of mensen om je heen, rust aan je hoofd willen
Het viegen is voor jou in de droom een extase van rust en veiligheid
even weg uit de realiteit......vergelijkbaar met een diepe diepe ontspanning

Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Probeer terug te gaan naar de tijd en je belevingswereld van dat moment...
Ik zelf droom heel vaak van mannen zonder gezicht....als ze iets vertellen tegen je in je droom is het een onbewust verlangen of angst die je onderdrukt...
Trouwens sex in een droom hoeft niet perse sexuele verlangens uit te drukken...vaak is het een verlangen naar extra aandacht of liefde

Love ya!
Dikke kus van Eiffas
Citeren11.12.20060 likes
Wauw Eiffas, daar sta ik nu, met mijn mond vol tanden

Heeeeeel erg bedankt voor je uitleg, hier heb ik zeker iets aan XXXX

Droom 1:
Klopt helemaal, al sinds ik me kan herinneren ben ik geobsedeerd door het duistere, het enge in het leven. Op de kleuterschool bv tekende ik al duivels, demonen en vleermuizen, dit in tegenstelling tot mijn klasgenootjes, die alleen maar vrolijke dingetjes tekenden.
Vanwaar die fascinatie voor het duistere, het enge? Ik heb werkelijk geen idee, maar het heeft altijd al in mij gezeten.
Als kind trok ik mij ook het liefst terug op mijn veilige kamertje, tesaam met mijn horror bouwmodellen, waar ik uren aan kon spenderen, al bouwend en schilderend...

Droom 2:
Ook deze uitleg klopt, ik moet je met alle eerlijkheid vertellen, dat ik sinds mijn ex bij mij weg is (vorig jaar januari) het zoveel drukker heb, als toen ik een relatie met haar had. Ook op het werk is het al maanden een gekkenhuis.
Dus je kan je wel voorstellen dat ik blij ben als ik s'avonds thuis ben!
En ja, het ontsnappen uit de realiteit klopt ook helemaal, vandaar ook wss mijn fascinatie voor het duistere, de horrorfilms, vaak kunnen die niet, kwa realiteit (monsters bestaan nu eenmaal niet)

Als ik mijzelf moet vereenzelvigen met een filmkarakter, dan zou het zonder enige twijfel Edward Scissorhands zijn, uit de gelijknamige film (ik weet niet of je 'm ooit gezien hebt?) :een vreemd en duister persoontje, enigzins "schuw" voor de buitenwereld (realiteit dus weer) maar gezegend met een heel lief karakter, open en eerlijk, als ik dat zo van mezelf mag zeggen?

Nogmaals heel erg bedankt voor je uitleg Eiffas, ik ga hier zeker wat mee doen XXXXXX

Dikke kussss en knuffff

Jaco XXX
Citeren11.12.20060 likes
ha saffie, zelf probeer ik ook altijd te agterhalen wat een droom betekent, het helpt je verder in je leven en je gaat ergens anders naar kijken , dromen hebben gewoon altijd een boodschap aan jezelf!
ik weet zo goed als elke dag wel 3, 4 soms 5 dromen sogtens te herinneren, ik weet ook niet hoe dat komt altijd al gehad dat ik ze onthoud tot in de details toe, ik vind dat wel leuk want zo kan je in de gaten houden waarover je allemaal droomt
en trouwens erg leuk site!

kussie kirsten!

Advertise here!!

Citeren12.12.20060 likes
Mensen stop toch met die onzin te lezen,er is er maar een die er beter van wordt,en dat is degeen die dat boek heeft geschreven.
Die wordt(slapend)rijk.
Het zelfde gaat ook op voor al die boeken over afslanken.
Het is doodsimpel,minder vet eten en meer bewegen.Daar heb ik geen boek voor nodig.
En wat die dromen betreft.Opstaan ff aan terug denken en dan gewoon verder gaan met je leven...LAAT JE NIET GEK MAKEN..
Citeren12.12.20060 likes
Het is net hoe je het bekijkt zuur...
Iedere gek zijn gebrek!
Jij hebt waarschijnlijk ook iets waar je gefassineert door bent.

Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde, anders was het een saaie wereld...

Veel liefs Saffie
Citeren12.12.20060 likes
zuur het gaat tog ook niet om een boek, teminste bij mij niet ik ga de betekenis van mijn dromen niet in boeken soeken, simpelweg omdat ik denk dat het bij iedereen anders is en je er bij jeself uit moet komen!

maar boeken kunnen sommige mensen best helpen

kuss kirsten!
Citeren18.12.20060 likes
vraag me nu 1 ding af...
leef ik in een droom...
of droom ik mn leven...
Citeren18.12.20060 likes
haha pro vanaf vrydag is mijn leven 1 grote droom

xxx peetje

Adverteer hier