Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Wat dromen jullie zoal?

Advertise here!!

Citeren07.02.20070 likes
Wat ik droom is meestal in de trand van Freddy Kruger
Over het algemeen Nachtmerries, die ik al zeer vele jaren heb.
Gelukkig is het aantal iets afgenomen
Zou liever ergens anders van dromen, maar ja dromen kun je nu eenmaal niet sturen

Sweet dreams Greetzzzzzzzzz Peter
Citeren07.02.20070 likes
kan me mijn dromen bijna nooit herinneren...
dus hou het maar bij dag-dromen,.....
en die zijn zo mooi als ik zelf wil

kusss feye
Citeren07.02.20070 likes
ff wat vergeten

Weet niet of dagdromen mee tellen, maar dan zijn mijn dromen mooier, dan droom ik van een toekomst met mijn schatje. Samen in een huis waar we eten, praten, kibbelen, bankzitten, de liefde bedrijven, slapen, enz enz enz

En dat zijn nu nog eens mooie dromen

sweet dreams greetzzzzzzzzzz Peter
Citeren07.02.20070 likes
blijven dromen peter blijven dromen.

is goed voor je.

maar waar jij van droomt hebben de meeste mensen gewoon dagelijks in werkelijkheid.

.
Citeren07.02.20070 likes
oja dromen komen voort uit je hersenen en dan te weten de achterste linkse cortex.
Daarin zit informatie opgeslagen van dingen die je ooit meegemaakt hebt maar niet meer weet of dingen die jezelf zou willen doen maar die je verdrukt.

Dus als je nachtmerry,s hebt bedenk dan dat het dingen zijn die je zelf zou willen doen.

dus als je droomt van Freddy Kruger .........

.

Advertise here!!

Citeren07.02.20070 likes
Freddy Kruger hoeft niet te staan voor iets wat je wil doen!!!
Meestal is een eng persoon in een droom je onderbewuste negatieve kant van je karakter...
Of een onderdrukte angst
Als je in een droom bijvoorbeeld die engert te lijf gaat...
ga in werkelijkheid in het echte leven in strijd met negatieve gevoelens...of een persoon die je niet kan uitstaan...
Citeren07.02.20070 likes
Ik kan mn dromen vaak wel sturen t schijnt dat veel meer mensen dat kunnen, vooral wanneer ze veel 3D computerspellen hebben gespeeld in hun jeugd (blijkt uit onderzoek) of een levendige fantasie hebben. Het lukt niet altijd, maar soms als je echt een nare droom hebt kan je wakker worden als je wilt, of stoppen met vluchten en hard gaan lachen naar wat je achternazit Of ineens over een onderwerp gaan dromen wat je leuker vindt, blote meisjes van rond mijn leeftijd bv :P (alleen meestal wordt ik gewoon wakker )
Citeren07.02.20070 likes
dat zijn lucide dromen zyx en ja die heb ik ook

kussssss kip
Citeren08.02.20070 likes
ik weet nooit meer wat ik heb gedroomd

dikke kussssssssss peetje
Citeren26.02.20070 likes
whahaha :P toen ik 6 was had iik een nachtmerrie.
end ie ging over een lego land.. ik was een ridder en er was een heeele enge draak en teon vluchtte ik door de hangbrug naar buiten het kasteeel en teon gildei k keihard ent eon aerd ik wakker gemaatk door mijn moeder
maar ik droomd e laatste tijd over dingen die ik denk... bijvoorbeeeld over een jongen die ikh eeel eluk vind.. dat ik zijn vrouw ben endat ik actrice ben.. en een keer was het zooo romantsisch maar eenv riendin van mij zegt dat je droomt over dingen die in je gedachten zitten/hebben gezeten.. en zij is egt zo een alleswe4tened typje..
nou ja. dat was snoes Dikke kus

Adverteer hier