Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Wat God (iedereen) Wil!!!!!

Advertise here!!

Citeren02.06.20110 likes
God wil maar eigenlijk 1 ding ! Met god bedoelen we nu het "AL" (jij ik, de buurvrouw,engelen, lichtmeesters en andere aarden dus het Universum) is dit :

1 : Wees jezelf, ongeacht wat andere mensen van je denken, door jezelf te zijn voel je je vrij in je bestaan en zet je je af tegen de poppenkast die je dan

je leven lang zou moeten spelen.

2 : Heb respect ! Heb respect voor je medemens !!

Zie ieder mens als een Goddelijk individu waar je altijd iets van kan leren en veel lol mee kan maken

behandel deze persoon als je gelijke en maak geen oordeel over de buitenkant,

de ware IK zit altijd binnenin en sta open voor die IK te leren kennen.

3 : Geloof in jezelf ! We moeten in onszelf geloven,

dan alleen kunnen wij echte liefde ervaren en zullen wij de krachten ontdekken

die wij als mens bezitten.

Door te geloven in wie jij bent

en wat jij kan zal je openstaan voor het

Hogere Bewustzijn die je zal begeleiden naar het Geluk in jou leven dat niet aan een

Geloof of materie of persoon buiten jouzelf gevonden kan worden!

4 : Gunnen ! Gun een ander de waarde die hij verdiend in het leven,

maar gun ook jezelf datgene wat jij een ander Gunt,

Gunnen en Geven is belangrijk in het leven als je dat kan

zal je zien dat het ook jou gegeven wordt !

5 : Liefde ! Benader alles met liefde ook het negatieve

je zal dan het negatieve ombuigen naar iets moois,

door alles te benaderen met Liefde zal je merken dat je

ook het negatieve weer terug legt waar hij vandaan komt

en zul je de Liefde altijd behouden.

6 : Samenwerken ! Samenwerken doen we te weinig, Het vormt een eenheid

en een vertrouwen en "Samen staan we sterk" en dat is de bedoeling

om te werken naar die Eenheid op gelijkwaardig niveau !

7 : Eerlijkheid ! Eerlijkheid en openheid dat is de nieuwe tijd, je hebt veel meer

werk met een leugen en zonder Eerlijkheid geen Eenheid geen Liefde, samenwerken,

Gunnen, Geloof en Respect !
Citeren03.06.20110 likes
dat zijn niet de 10 geboden iig...
Citeren03.06.20110 likes
wil dat iedereen ???
Citeren03.06.20110 likes
Ik heb het hier puur over jezelf - dus je eigen IK.

De mensheid zou op deze manier behandeld willen worden, wij allemaal...jij ook toch ? Omdat JIJ vind dat jij deze waarde verdiend als mens om op deze manier behandeld te worden, dan vraag ik me af, waarom ben jij dan zelf niet zo ? Wat je van een ander verwacht moet wel iets zijn waar je zelf ook achter kan staan...Dit klinkt als een GELOOF ! Geloof je dat ja ? Dan moet je er wel 300% achter staan. Ik weet dat je gewoon seks kan hebben voor het Huwelijk en gewoon kan autorijden op zondag zonder visje op je auto. De kerk op zondag is niet nodig het zijn deze simpele ingrediënten die wij nodig hebben om als een beetje bekwaam mens door het leven te gaan, wat is daar dan zo verkeerd aan ? Of is het te moeilijk om je te houden aan deze simpele 7 regeltjes ? Verstop je je dan maar achter een "Geloof" die erkend wordt door meerdere mensen, waardoor je niet alleen schijnheilig hoeft te zijn. Dat is dan geheel jou keuze. Degene die mij nog kunnen volgen en wel geloven in zichzelf of daar hard aan werken, dit zijn echt de simpele ingrediënten die wij als mens nodig hebben om een normaal bestaan te leven, en daar hoef je geen gek dansje voor te doen of liedjes voor te zingen, leef je leven zoals je bent, geniet van elke dag en Geloof in dat wat jou gelukkig maakt.

AMEN !
Citeren04.06.20110 likes
respecteer en heb anderen lief, gelijk uzelve

(is nog korter en simpeler)

Advertise here!!

Citeren04.06.20110 likes
en wel opletten dat et egt 300% zijn!?
Citeren02.11.20120 likes
We leven in de tijd van het INDIVIDUALISME...God is nergens meer. Of het daardoor nu gezelliger is .....?
Citeren03.11.20120 likes
geleuf niet in god !
Citeren04.11.20121 likes
Ik geleuf in me zelf. Als ik dat nie gedaan had dan had ik nie dat bereikt wat im nu allemaal bereikt heb. Ik kan nu dingen doen wat mij hartje begeerd. Ik ben vrij in doen en laten. Ik hoef nergens naar te kijken. Ik ben rijk in alles.
Geloof in jezelf en maak van je dromen je werkelijkheid.

Adverteer hier