|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hi you all,
vraag me af.
wat vindt je belangrijk in je werk?
En wat voor baas mag ut zijn?
Tis een beetje rauw samengevat, maar daar ben ik toch benieuwd naar. |
Anonymous Undefined 65739 berichten belangrijk in werk; nou zeker naar mn zin hebben,
plezier kunnen hebben
toch wel aardig verdien
en ik wil geen baas whahahah en als ik die zou hebben dan moet het iemand zijn die weet wat het werk wat je doet inhoud.
En luisterd naar zn mensen, en gelijk staat met de mensen er niet meters boven willen straan. |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten vind het in mijn werk heel belangryk dat ik een goed contackt heb met onze clienten en zei met mij en wat baas betreft wel eens gehoort van een miereneuker  xxx peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten bed8 me dat baas verkeerde term is  , beetje van vroeger... maar ja, alleen als je voor jezelf werkt heb je geen baas of chef of manager of....
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten nou bij ons op het werk hebben we een afdelingshoofd eikel eertste klas zal ook nooit mijn vriendje worden  xxx peetje |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou, ik heb een chef uit duizenden, die ik dan ook niet als chef zie maar meer als collega. En het belangrijkste is natuurlijk om met plezier naar je werk te gaan, lijkt me zo?
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten Denk ut wel, tuurlijk is ut niet elke dag feest.
Als je niet met plezz naar je werk gaat, dan breek je jeself af na een tijdje. |
|